Tak TDC (ironi kan forekomme)

Har lige modtaget en mail, hvor TDC fortæller at de 3 C-more kanaler, jeg fik som samle-fordel, nu bliver fjernet pr 01-04, de gør dog samtidig opmærksom på at det ikke har indflydelse på prisen på mit abonnementMand griner højt

Sidst TDC skrev til mig, var det for at fortælle, at mit abonnement fik en prisstigning pr 01-01.

Nu er mit abonnement blevet dyrere, og fordelene mindre.

Så nu får det indflydelse på mit abonnement, for jeg opsiger det, Netflix og Boxer løser mine behov fremover, og mine nye samlefordele bliver større fleksibilitet, og billigere abonnement.

Kim

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim/amukim

Rigtig god fornøejelse med dine nye måder, at få film og tv ind på. Det er brand ærgeligt, da vi syntes vi leverer et godt produkt og netop nu, har givet endnu flere muligheder. Det skal også bemærkes, at du skal være meget velkommen tilbage, hvis du fortryder.

Du skriver andet sted, at du vil mangle optage funktionen. Det er selvfølgelig een af fordelene ved et TDC TV abb. Men du kan nu selv, gøre noget, for at optage tv. Hvis du køber en Harddisk optager, kan den fungere fint. Og du kan ovenikøbet brænde dine ynglingsfilms ud på DVD. 

Har du spørgsmål til hvordan sådan noget fungerer - er du velkommen her på forum i sniksnak er der jo åbent for alt Glad humørikon

Venligst

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P