Spørgsmål

Tænd-sluk lampe Humax er da enorm

Er nok mig der er sart, men jeg synes Humax lampen, der lyser rødt når den er slukket, og grøn når den er tændt, har ENORM kraftig lys styrke. Når jeg ser tv har jeg den grønne kraftige lysende lampe i mit synsfelt hele tiden, og det er irriterende. - Kan man lave det så den dæmper lyset når boxen er aktiv?? -- Da jeg havde Samsung boxen, var dens lys ganske anderledes, og meget mere afdæmpet..

9 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Der har været som du nok har læst været meget skriveri om Humaxen, men der du kommer med er vist ikke hørt før. Der er ikke noget at gøre ved det, den er som den er, så hvad du kan gøre ved det ved jeg ikke.
Omdømme 6
Badge +2
Jeg har den placeret helt ind til væggen under TV skærmen, på hylden, så jeg ser den ikke
Omdømme 5
Badge +7
Flyt boksen.😀
Omdømme 1
Det kunne vel komme i en opdatering, så den kan dæmpe lyset lige som den gamle Samsung boks. eller ?
Der er faktisk flere ting som jeg syntes at Humaxen mangler, i forhold til den gamle Samsung boks...
Omdømme 6
Badge +2
Jeg har aldrig (følger med på facebook) set en "klage" på dette.
Det kan løses med et stykke tape. :)
Omdømme 6
Badge +2
Logan skrev:

Det kan løses med et stykke tape. :)

Det sagde du ?
Ja, og det virker. Min computer (stationær) har også fået et stykke tape.
Jamen den har jeg da også tænkt på... Bruger noget tape-lignende på min pc-monitor, der havde et kraftigt blåt lys når den var tændt. - Så løsningen er noget der skærmer for lyset. Troede bare at man havde sej teknik i 2017 der kunne alt. - Mit Philips tv har rødt (dæmpet) lys når det er slukket, og der er intet generende lys når det er tændt. Ak ja.. sådan er der så meget..... Men jeg sætter den bare med siden ud mod stuen, så er problemet løst. eller inde i et skab og lukke lågen :) osv.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)