Svar

Streaming uden box på LG smart tv

Jeg ønsker at se tv via yousee app eller via web på Nyt LG smart tv. Hvad gør jeg ?
icon

Bedste svar af Kasper 11 september 2018, 10:50

Hej i tråden

Der kommer en YouSee Tv & Film app til LG TV også, som vi håber at være klar med i løbet af denne måned :)

Vi kan naturligvis ikke garantere, at den virker til alle LG modeller, men det er altså i planen.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er endnu ikke kommet en App til LG, der er kun til Android TV OS og Samsung Tizen.
Browser kan ikke bruges, da det nødvendige Plug In ikke kan installeres på et TV.
Der kan anvendes Chromecast i forbindelse med en Tablet/Telefon.
Svennobenno skrev:

Jeg ønsker at se tv via yousee app eller via web på Nyt LG smart tv. Hvad gør jeg ?

Du bander lortet langt væk som os andre, for det kommer ikke til at ske... Hold dig til Samsung/viaplay... Utroligt der lukkes for en app, før en ny er på plads... Jeg kan sku ikke engang se det via browseren i det skod LG tv, da den ikke understøtter formatet....
Omdømme 5
Badge +7
Hej i tråden

Der kommer en YouSee Tv & Film app til LG TV også, som vi håber at være klar med i løbet af denne måned :)

Vi kan naturligvis ikke garantere, at den virker til alle LG modeller, men det er altså i planen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)