Sony tablet køre dårligt med TDC Hometro

Har fået ny Sony Tablet men kører meget tungt med Hometrio Telefoner og PCére kører fint Har vi nogle gode Ideér

Finn Solvang

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Solvang,

Jeg er lidt usikker på hvad du spørger om. Har du problemer med dine telefoner? Ellers er det internettet der kører langsom på dine nye Sony Tablet? Ellers er det dine nye Sony Tablet der er langsom?

Kan du evt. give nogle eksempler på hvordan du bruger den, og hvad du oplever?

Hilsen Thomas

Det er konen der har fået en Sony Tablet i julegave og f.eks hun bruger et lille spild som Wordfeud vil den ikke sende med det samme når hun eller mig trykker på send og det er kun når vi er hjemme Når er ude hos andre og de har ikke Home trio så er der igen problemer Når jeg ser at forbindelsen er god og hastighed er 65Mbps og sikkerhed  WPA/WPA2PSK Vi har 2 mobiler og en bærbar og selv om alt er slukket kan den ikke fange signalet

Finn

Fjernet telefonnummer - Bording

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Finn,

Det kan være indstillingerne på jeres trådløse net skal ændre lidt, så det passer bedre til jeres tablet.

Du kan se her hvordan man gør: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_bb_ins_net

Hvis du har problemer med hastigheden når den er på, kan du prøve at tage en hastighedstest. Nu kan jeg som TDC ansat her på forum ikke anbefale bestemte app's her på forum. Men på min private mobil bruger jeg speedtest.net app, det er dog på eget ansvar.

Hilsen Thomas

Jeg vil prøve det lidt senere Tak Jeg har vist alle de apps

Finn

Hej, jeg genoptager lige den gamle tråd. Jeg oplever det samme med min sony tablet (siden erhvervelsen i april 2012), der kører på android (opr. version 2.1 nu 4.0.3).  Internet sider samt android spil som Modern War og Age of Empire startes op, men står dereffter statisk og "summer", og der sker ikke mere. Tableten kører fint på nabóens netværk, (DSB Tog's) Comutenet og alle andre netværk, bare ikke mit. Jeg kan endda gå via netværket på min Windows Phone (Nokia Lumia 920), der er logget på mit trådløse netværk! Hjemmets (3) PC og mobiltlf (2 Nokia/1 Iphone) samt Sony internet TV kører fint på mit trådløse netværk, bare ikke min sony tablet. Kan det være styresystemet, android, som ikke spiller med min trådløse router? Kan min trådløse router være i udu?

Mv Knud

tlf 43901350

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)