Søger Speedstream modem

Hej. Jeg vil høre om jeg evt skulle være så heldig at der er en som skulle have et speedstream modem fra tdc til salg, det er fordi jeg gerne vil af med den tdc homebox da jeg har købt en tp-link archer c7 ac1750 til mine forældre.

Jeg søger mest omkring sydsjælland men skriv hvor du bor hvis du er at finde et andet sted på sjælland.

Send mig en besked og vi finder ud af nogte.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Thomaslje.

Du skal lige være opmærksom på at det ikke er sikkert du kan skifte Homenbox til Speedstream. Hvis du kører VDSL kan du IKKE skifte. Hvis du kører TDC-TV kan du IKKE skifte. Hvis du kører Telefon over IP (Telefonen sættes i Homebox) Kan du IKKE skifte. Desuden er det ikke sikkert at din central kan finde ud af et Speedstream modem, hvis der ikke skiftes noget inde på centralen. Så det kan blive en dyr afære.

Venlig Hilsen

Brian

Hej. Vi kører ikke vdsl og heller ikke telefonen i homeboxen eller nogle tv kanaler, så håber at jeg kan være heldig at sådan en kan skaffes og så bare håbe på at det virker.

Har du skaffet ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P