Svar

service ?? igen igen

• Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg har problemer med at få sikkerhedspakken til at fungere efter opgradering til win 8.1!

Jeg havde også problemer da jeg fik win 8.0!

Det største problem er, at det ikke er til at komme i kontakt med TDC omkring emnet.

Hvis man forsøger via nettet ender man som oftest i forum. Her kan jeg så se, at der også er andre der mener, at TDC gemmer sig bag forum.

Hvis jeg forsøger at ringe skal jeg vente i 25 -30 minutter på at komme igennem.

Er TDC ikke et firma, der sælger en vare til kunder, - - og er det ikke normalt at firmaer selv stiller op til service, når der er noget der ikke fungerer.

Ps. Jeg har læst indlæget hvor en forsvarer TDC med at de jo ikke kan vide alt om to ledninger der skal samles. Nej men de programmer de så gerne sælger er det vel naturligt, at det også er dem der suporterer.

Hos mig virker min pc med win 8.1 , - - bare jeg afinstalerer min TDC sikkerhedspakke !!

icon

Bedste svar af Brath 7 november 2013, 09:13

Har i dag fået rykker for at afslutte tråden med at markere mit svar, - - - men jeg har ikke fået en løsning.

Jeg må løse problemet selv, og afinstalere TDC sikkerhedspakke, - så sparer jeg også kr. 120,00 pr måned!

Se original

12 Kommentarer

Hej Brath

Trist at du kun betrakter hjælp fra andre kunder, som værende ikke noget værd.

Måske er det derfor du ikke fandt det nødvendigt at skrive hvad løsningen var i denne tråd, som en gestus over for dem der hjalp dig. Trist humørikon

/t5/Telefoni-og-mobil/Sikkerhedspakke/m-p/112574#M8643

og tilmed giver et tåbeligt indlæg en markering som løst tråd.

Håber du finder en løsning andet sted - igen.

Det var nu ikke min hensigt at angribe andre brugere!

Det var mere en frustration over at det ikke er til at få service fra TDC.

Men tak for oplysningen om, at sikkerhedspakken ikke virker med win 8. Det kan da spare mig for mange penge!!

( - og beklager, at jeg troede at TDC havde opdaget at der var noget der hedder win 8 )

Jeg beklager også, at jeg troede at forum for sniksnak var et sted, hvor man kunne komme af med sin frastration, - - 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Rettet tekst pga nye oplysninger...

Hej Brath

Det er fair nok, at du har problemer med sikkerhedspakken. Men du er nød til at holde styr på, hvad der er op og ned. 

Hvis du læser om sikkerhedspakken her

http://go.tdc.dk/lfhxx 

Er der jo ikke umiddelbart noget som tyder på, at sikkerhedspakken er understøttet til Windows 8.
Så er jeg blevet gjort opmærksom på denne

http://go.tdc.dk/iovws

Også er forvirringen total.

Jeg kan dog se, at du tidligere har haft bøvl med sikkerhedspakken: /t5/Telefoni-og-mobil/Sikkerhedspakke/m-p/112574#M8643

Her er du ikke særlig venlig overfor dem, som hjælper dig, så det undrer mig, du vil være bekendt at komme med dette udbrud?

Jeg vil give dig ret i, at 25 - 30 minutter er længe at vente. Jeg har spurgt ind til de lange ventetider du henviser til. Du må have været meget uheldig. Vi har ikke generelt ventetid på længere end 5 - 7 minutter i gennemsnit.

Mht dit angreb på andre brugere, er du nød til at se på, hvordan du selv skriver! 

Husk at, som man råber i skoven får man svar! Så hvis du gerne vil have hjælp her på forum, er det en god ide at bede om det, ikke give sig til at skrive en masse ting, man ikke har undersøgt. Vi vil meget gerne hjælpe alle. Der er en masse andre kunder, som gør det fantastisk. Men det hjælper altid på deres lyst til at hjælpe, at man spørger ordentlig:D

Kan du finde svar i nogle af de link, jeg har sendt dig? Jeg kan se, du fik det til at virke i Windows 7. Nu skriver du heller ikke så meget om, hvad der sker, hvorfor det ikke virker, kun at det ikke virker. Så hvis du skal have hjælp, må du til tastaturet igen. Og husk, jeg anbefaler dig at skrive i en ordentlig tone og følge ordentlig op, når du får svar, så de andre kunder stadig vil hjælpe dig, hvis du skriver igen herinde Ligeglad humørikon

Hilsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Jeg beklager Brath. Jeg må sluge min egen bitre medicin. Undskyld, det er supporteret. 

Jeg blev kontaktet af en venlig kollega, da jeg havde slået det andet op.

Nu skal vi se, om vi kan få det til at virke hos dig. Vil du ikke beskrive lidt nøjere hvad der sker, så skal jeg få en kollega eller en superbruger til at se, om ikke det kan komme til at virke?

pft

Tak til Patrick for at du reagerer på mit indlæg!

Jeg troede egentlig at min "gamle sag" var lukket. jvf gammel tråd.- Jeg ved ikke lige hvem der behandler hvem dårligt, men sidste bemærkning er fra MajaH, som skriver HA HA, - så får man ikke lige mest lyst til at svare igen.- jeg tænkte dengang, at "den klogeste stoppede først", - men man bliver åbenbart husket!

Jeg har ingen ønsker om at nedgøre andre, og da slet ikke nogen der bruger deres tid på at hjælpe.

Med hensyn til "mit nye udbrud" som du skriver, så har jeg tidligere skrevet at det var et udtryk for frustration over TDC. - du er jo selv inde på at der er forskellige oplysninger forskellige steder jvf de to første link i dit indlæg.

Med hensyn til nuværende problem:

Når jeg bruger sikkerhedspakken går den i konflikt med et eller andet i win 8.1 som bevirker at min PC kommer til at være meget langsom på internettet. - Pinger på ca 5000 ms - og selv om jeg normalt er et roligt gemyt, så syntes jeg at det er længe at vente.

Jeg har prøvet med alle mulige indstillinger for at se, om jeg kunne ændre det, men uden held.

Herefter har jeg forsøgt at få kontakt til TDC, men også uden held ( Jeg syntes at en ventetid på 25 minutter, som blev opgivet var for længe, - og så kom min reaktion!)

Eftersom jeg har haft problemer før med sikkerhedspakken tænkte jeg: Jeg prøver at afinstalere den, - og så har jeg en Ping på 25 ms.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor TDC ikke kan melde ud, om de regner med at det kommer til at virke med Win 8.1 eller ej.

Jeg betaler trods alt over kr. 100 om måneden for sikkerhedspakken, så er det vel ikke for meget at vente, at den fungerer. (Ups det var måske en negativ ladet udtalelse!)

Jeg er stadig frustreret over at det ikke virker, men må jo overveje, om jeg fortsat skal bruge TDC's sikkerhedspakke eller ej.

Omdømme 3

Lige for at der ikke skal herske nogen tvivl:

Det er helt ok at udtrykke sin frustration, vrede og råbe ud i fortvivlelse over TDC her på forum.

Det jeg prøver at sige, er blot at hvis man også gerne vil have hjælp, er det måske en god ide at gøre det i en god tone, som minimum overfor dem der kan hjælpe. Dette er IKKE møntet på dig Brath, det er en generel betragtning.

Nu har vi noget at reagere på. Min søn bliver tosset hjemme, hvis vi pinger meget over 180 ms!!!

Så lidt tålmodighed har du alligevel Overrasket humørikon

Lad nu fortid være fortid. Du har selv en god betraktning om at stoppe først. Lad det blive ved det og lad os få løst dit problem.

ok fra min side !

Hej Patrick - Kan du hjælpe her eller skal der efterlyses brugere til at løse Brath's problem?

Omdømme 3

Har lige fået svar fra Kathe

Jeg sender Brath en PM, skal bruge nogle flere oplysninger - også bliver der hjulpet.

Vender tilbage her senere, har et andet møde, jeg er nød til at nå nu

Men - ja, kan hjælpe. Tak.

Glad humørikon

Har i dag fået rykker for at afslutte tråden med at markere mit svar, - - - men jeg har ikke fået en løsning.

Jeg må løse problemet selv, og afinstalere TDC sikkerhedspakke, - så sparer jeg også kr. 120,00 pr måned!

Brath skrev:

Hej Brath

Sendt dig en pm.

Du har mulighed for at trække din markering af løst tråd tilbage ved at klikke på indstillinger ud for dit indlæg.

hvordan opdaterer til w.81 med sikkerhedspakken

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P