Service i YouSee

• 16 oktober 2018
  • 1 kommentar
  • 103 visninger

Jeg har forgæves forsøgt at få fat i butikken i Lyngby som har lovet at bestille telefon hjem til mig. Jeg har ikke hørt en lyd fra dem siden bestillingen. De svarer aldrig telefonen og ringer ikke tilbage på besked. Andre teleselskaber har bedre tilbud på telefoner - og muligvis også bedre kundeservice. Hvorfor skal det være så svært at komme i dialog med jer? Når jeg ringer til KundeService, så hænger man for det meste i kø 20-30 minutter og skal igennme verdens længste spørgeskema (tast 1-6 hvis du er xxx). Jeg skrev min frustration til kundeservice-mailen - og fik en retur mail om, at der ville gå 7 dage, før I ville vende retur på den. Det er sgu at tage pis på sine kunder!

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej Semberlund

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg beklager, at du ikke har hørt noget fra butikken i Lyngby trods lovning på hjælp til bestilling af telefon.

Såfremt du lægger en besked på telefonsvarer med dine kontaktoplysninger, så skulle du også meget gerne blive kontaktet fra dem hurtigst muligt.

Hvis det er muligt, så prøv gerne at tage ned i butikken og få en snak med dem igen.

Besvar