Service afhænger af hvem du snakker med


Jeg har nu et par gange oplevet, at få meget forskellig behandling, alt efter hvem fra supporten jeg har snakket med.

Jeg ved ikke om dette bare et et tilfælde.

Eksempel 1:

Har haft pixeleringsfejl på samsungboksen, og ville derfor mene, at humax boksen er udskiftning af defekt boks, og ikke et nyt produkt. Undredes derfor over forsendelsesgebyr på 99 kr.

Første kundeservice forklarer, at hvis det var ombytning, (da nogen med samsungboks åbenbart ikke har problemer), ville jeg få en ny samsungboks, deraf forsendelsesgebyr på Humax boksen.

Ringer senere til teknisk support for at høre, om dette kan passe. Denne oplyser at de slet ikke sender samsungboksen ud til folk mere.

Kommer igennem til 2. kundeservice. Behøver her ikke engang argumentere, de er enig, humax boks er ombytning, ikke nyt produkt. Forsendelse på 99 kr annuleres.

Eksempel 2:

Modtager den nye humax boks, men der mangler retur label, og samsung boksen er for stor til den kasse humax boksen kom i.

Kundeservice vil sende returlabel, men kasse må jeg selv finde ud af.

Han spørger først til om jeg kan bruge den kasse jeg fik nuværende samsungboks i. Jeg forklarer, at den brugte jeg til at returnere tidligere samsungboks i.

Så spørger han til den kasse jeg fik min første samsungboks i. Her må jeg så forklare, at jeg ikke er typen der gemmer kasser i 6 år.

Han foreslår så en sko-æske. Ved ikke om jeg er den eneste der aldrig har set sko-æsker på 35x30cm i bredde/længde? Dette argumenterer jeg dog ikke imod, og lader den ligge.

Jeg skal så igennem til teknisk support senere, ang opsætningen af humax boksen. Her nævner jeg så på et tidspunkt, det med manglende kasse til at returnere samsung boksen i.

Dette resulterer i, at han sender en kasse til mig, som jeg kan returnere den gamle samsungboks i.

Jeg ved ikke om dette bare er tilfældigheder, eller om kun jeg har oplevet det, men jeg synes ofte man får vidt forskellige svar, alt efter hvem man snakker med.

(Vil gerne høre tilbagemeldinger på, om andre har oplevet samme forskellige behandling)

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

LouiseAndresen skrev:
Jeg har nu et par gange oplevet, at få meget forskellig behandling, alt efter hvem fra supporten jeg har snakket med.

Jeg ved ikke om dette bare et et tilfælde.

Eksempel 1:

Har haft pixeleringsfejl på samsungboksen, og ville derfor mene, at humax boksen er udskiftning af defekt boks, og ikke et nyt produkt. Undredes derfor over forsendelsesgebyr på 99 kr.

Første kundeservice forklarer, at hvis det var ombytning, (da nogen med samsungboks åbenbart ikke har problemer), ville jeg få en ny samsungboks, deraf forsendelsesgebyr på Humax boksen.

Ringer senere til teknisk support for at høre, om dette kan passe. Denne oplyser at de slet ikke sender samsungboksen ud til folk mere.

Kommer igennem til 2. kundeservice. Behøver her ikke engang argumentere, de er enig, humax boks er ombytning, ikke nyt produkt. Forsendelse på 99 kr annuleres.

Eksempel 2:

Modtager den nye humax boks, men der mangler retur label, og samsung boksen er for stor til den kasse humax boksen kom i.

Kundeservice vil sende returlabel, men kasse må jeg selv finde ud af.

Han spørger først til om jeg kan bruge den kasse jeg fik nuværende samsungboks i. Jeg forklarer, at den brugte jeg til at returnere tidligere samsungboks i.

Så spørger han til den kasse jeg fik min første samsungboks i. Her må jeg så forklare, at jeg ikke er typen der gemmer kasser i 6 år.

Han foreslår så en sko-æske. Ved ikke om jeg er den eneste der aldrig har set sko-æsker på 35x30cm i bredde/længde? Dette argumenterer jeg dog ikke imod, og lader den ligge.

Jeg skal så igennem til teknisk support senere, ang opsætningen af humax boksen. Her nævner jeg så på et tidspunkt, det med manglende kasse til at returnere samsung boksen i.

Dette resulterer i, at han sender en kasse til mig, som jeg kan returnere den gamle samsungboks i.

Jeg ved ikke om dette bare er tilfældigheder, eller om kun jeg har oplevet det, men jeg synes ofte man får vidt forskellige svar, alt efter hvem man snakker med.

(Vil gerne høre tilbagemeldinger på, om andre har oplevet samme forskellige behandling)

Det er bestemt ikke fokert, at man kan få mange forskellige svar. Selv på Yousee facebook har jeg oplevet det. F.eks om Cmore First om Series kanalerne hørte med i "bredbånd incl. cmore" som HD TV kanaler 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

LouiseAndresen skrev:
Jeg har nu et par gange oplevet, at få meget forskellig behandling, alt efter hvem fra supporten jeg har snakket med.

Jeg ved ikke om dette bare et et tilfælde.

Eksempel 1:

Har haft pixeleringsfejl på samsungboksen, og ville derfor mene, at humax boksen er udskiftning af defekt boks, og ikke et nyt produkt. Undredes derfor over forsendelsesgebyr på 99 kr.

Første kundeservice forklarer, at hvis det var ombytning, (da nogen med samsungboks åbenbart ikke har problemer), ville jeg få en ny samsungboks, deraf forsendelsesgebyr på Humax boksen.

Ringer senere til teknisk support for at høre, om dette kan passe. Denne oplyser at de slet ikke sender samsungboksen ud til folk mere.

Kommer igennem til 2. kundeservice. Behøver her ikke engang argumentere, de er enig, humax boks er ombytning, ikke nyt produkt. Forsendelse på 99 kr annuleres.

Eksempel 2:

Modtager den nye humax boks, men der mangler retur label, og samsung boksen er for stor til den kasse humax boksen kom i.

Kundeservice vil sende returlabel, men kasse må jeg selv finde ud af.

Han spørger først til om jeg kan bruge den kasse jeg fik nuværende samsungboks i. Jeg forklarer, at den brugte jeg til at returnere tidligere samsungboks i.

Så spørger han til den kasse jeg fik min første samsungboks i. Her må jeg så forklare, at jeg ikke er typen der gemmer kasser i 6 år.

Han foreslår så en sko-æske. Ved ikke om jeg er den eneste der aldrig har set sko-æsker på 35x30cm i bredde/længde? Dette argumenterer jeg dog ikke imod, og lader den ligge.

Jeg skal så igennem til teknisk support senere, ang opsætningen af humax boksen. Her nævner jeg så på et tidspunkt, det med manglende kasse til at returnere samsung boksen i.

Dette resulterer i, at han sender en kasse til mig, som jeg kan returnere den gamle samsungboks i.

Jeg ved ikke om dette bare er tilfældigheder, eller om kun jeg har oplevet det, men jeg synes ofte man får vidt forskellige svar, alt efter hvem man snakker med.

(Vil gerne høre tilbagemeldinger på, om andre har oplevet samme forskellige behandling)

Den første del af dit indlæg, mener jeg at have læst i en anden tråd.

Sidste del er rigtigt. Der er forskel på, hvem man taler med.

Korrekt, eksempel 1 er noget jeg har haft vendt her på forum :)

http://forum.yousee.dk/t5/TV/Betale-for-boks-der-virker/m-p/10952#U10952

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)