Spørgsmål

service

• Deltager
  • 0 kommentarer
hejsa jeg har et spørgsmål omkring jeres service fra jeres medarbejder på jeres telefoner
kan det være rigtigt at de smider røret på, efter at ha været igennem i over 1 time og 20 minutter ?!
i har i fredags ændret mine abonmenter uden mit viden så i denne uge har jeg så brugt over 8 timer i telefonen på at få det til at virke igen.
og få dem tilbage til det gamle, dette resulter så i at mine fordele er væk ?!
og jeg kan ikke vælge de samme denne gang så og lige pludselig skal yousee musik vælges som en fordel, hvad jeg aldrig har skullet gøre før da dette var en del af mit abonement
og da dette så bliver påpeget over for jeres medarbejder i telefonen da han bliver ved med at sige at sådan har det aldrig været før og jeg siger endnu engang at nu skal han altså høre efter hvad jeg siger, jeg har aldrig haft yousee musik som en fordel da det har været i abonmentet og de fordele han påstår jeg har haft er uden mofibo som han påstår jeg aldrig har valgt, dette blev valgt i en af jeres egen butikker, så jeg forstår ikke at jeres medarbejder smider røret på uden at sige farvel eller noget, jeg synes i skal få styr på jeres service dette er total vild dårlig stil at jeg skal bruge alle disse timer på at rette jeres fejl som i har lavet ?! og så bliver man smidt rundt og får smækket røret på, jeg synes virkelig at i har et stort problem, jeg kunne godt tænke mig at i vise mig en mail hvor jeg har bedt jer om at ændre mine fordele og abonmenter
på forhånd tak håber på en ordentlig service snart fra jer på disse problemer
peter

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Brugerforummet er ikke en kontakt til You See, der svares kun lejlighedsvis derfra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)