Svar

Serien Suits sæson 6+7

Hejsa.

Ved en simpel søgning på google for at finde datoen for hvornår Netflix åbner for sæson 6 og 7 opdager jeg at TDC kunder via YouSee kan se denne serie, da man i 2017 købte rettighederne til serien. Dog kan jeg ikke finde den i arkivet under serier. Er denne allerede fjernet igen?

På for hånd tak
Theis.
icon

Bedste svar af Kasper 18 april 2018, 13:31

Hej Alle

Jeg kan opdatere med, at 2. del af sæson 7 starter op onsdag d. 25 april kl. 21:00 og kører så de følgende onsdage med nye afsnit :) Afsnittene vil efterfølgende kunne findes i en periode i det store tv-arkiv.

Der vil inden da være mulighed for at få opfrisket 1. del af sæson 7, da der køres marathon på Eventkanalen i weekenden d. 21+22 april mellem ca. kl. 12-16. :cool:

Der er desværre ikke længere mulighed for at se sæson 6 på hos YouSee.

God fornøjelse!

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Den er ikke kommet igang igen efter pausen i US, den skulle lige være startet derovre igen.
Men sæson 6 og 7 er tilgængelig på Netflix i Spanien f.eks
Omdømme 7
Badge +6
Sidste del af sesong 7 starter i US i denne uge, så kommer de her snart.
Er der en dato på Serie 6 bliver tilgængelig på Yousee ? Nogen der ved mere ?
Omdømme 7
Badge +6
Den er der ikke længere, sidste del af 7 kommer snart.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Alle

Jeg kan opdatere med, at 2. del af sæson 7 starter op onsdag d. 25 april kl. 21:00 og kører så de følgende onsdage med nye afsnit :) Afsnittene vil efterfølgende kunne findes i en periode i det store tv-arkiv.

Der vil inden da være mulighed for at få opfrisket 1. del af sæson 7, da der køres marathon på Eventkanalen i weekenden d. 21+22 april mellem ca. kl. 12-16. :cool:

Der er desværre ikke længere mulighed for at se sæson 6 på hos YouSee.

God fornøjelse!
D 14 april blev der på eventkanalen sendt afsnit 1-8 af sæson 6, og d 15 april afsnit 9-16 af samme sæson. Havde sat den til at optage da dansk Netflix kun har til sæson 5.
Opdager til min store skuffelse, at de første 3 afsnit, som skulle have været afsnit 1,2 og 3, blot er afsnit 1, 1 og 1. Derefter kommer afsnit 2,3,4,5 og 6, og så slutter optagelsen så. Så mangler afsnit 7 og 8? Har i opdaget det ved yousee?
Omdømme 7
Badge +6
Der var en fejl hvor afsnit 1 kørte i ring nogle gange indtil det blev rettet.
Men vil overordentlig gerne se afsnit 7-8? How? Kan de evt blive sendt? Eftersom der er sket en fejl?
Omdømme 7
Badge +6
Det vides ikke herfra om det er muligt grundet rettigheder, henvend dig til You See, e.v.t. på FB og spørg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)