Spørgsmål

Samsung Multiroom understøttelse

• 30 august 2020
  • 1 kommentar
  • 42 visninger

Vi skriver nu 2020 og det er stadigvæk ikke muligt, at streame YouSee Music gennem Samsung Multiroom.

Kan I ikke lette måsen, og komme i gang?

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Haul8806 

Jeg kom lige forbi din tråd her og så, at du ikke have fået svar, så jeg vil gerne lige byde ind:relaxed:  

Bemærk at YouSee Forum er et bruger-til-bruger forum, hvor du ikke kan forvente hjælp fra YouSee. Svaret er dog, at vi fokuserer vores nuværende indsats på at forbedre brugeroplevelsen på vores kerne-platforme, apps, web og SONOS samt connected devices (inkl Carplay / Android Auto), da det er her langt størstedelen af vores kunder er. Derfor er vi også i fuld gang med at bygge helt nye apps og website, som vil give os et bedre udgangspunkt for at vedligeholde vores platforme fremadrettet og dermed gøre os i stand til bedre at kunne fokusere på andre platforme og produkter som f.eks. Samsung Multiroom og lignende. Vi vil med andre ord ikke udelukke at vi laver en integration med Samsung, men at det desværre ikke er vores prioritet pt.

Ps. Jeg har ændret overskriften til en mere sigende overskrift, så andre med samme spørgsmål, har nemmere ved at finde tråden. 

Rigtig god dag.

Besvar