Samle rabat ?

Til Yousee

Da jeg p.t. kun har tv-pakke hos jer, men tænker at ville samle både mobil, bredbånd og tv hos jer,

ville jeg høre om i har nogle pakketilbud/samle-rabatter i dette tilfælde. Hos min nuværende er der f.eks. en aftale med 100,- rabat på mit mobilbredbånd når jeg har mobiltlf hos dem og derfor tænker jeg om dette er noget i også har? - kan ikke lige umiddelbart finde noget om det nogen steder og tænker at det er en god "kundeservice" men samtidig også noget der gør at flere vil vælge at samle tingene hos en leverandør.

Mvh

Dennis

20 Kommentarer

Hej Dennis

Dette er et kunde til kunde forum, så forvent ikke svar fra yousee her i tråden. 

Jeg kan så fortælle dig at JEG er skuffet.  Jeg havde bredbånd og sikkerhedspakken hos yousee, Min mand stod for TV abonnementet hos Yousee og han havde sin mobil hos Telmore, Min mobil var i TDC.  Dette er to måneder siden.

Jeg ringede til kundeservice og sagde at jeg ville have samlet alt hos Yousee, og spurte om hvilke rabbater de så kunne tilbyde. 

INTET - absolut intet, fik jeg tilbudt. Jeg snakkede ellers for min syge bes'mor.  Om det var fordi alle tre selskaber ejes af TDC ved jeg ikke, min mistanke er at de jo aligevel tjener kassen på mine aboonnementer.  Åhh jo forresten: Jeg fik et ekstre gratis simkort med til mit mobil abonnement, som jeg ved en tilfældighed fandt ud af at jeg så aligevel var bonnet for 50 kr. om måneden, hvilket fik mig til lynhurtig at afmelden den "rabat" igen.  

Min mand beholdte sit Telmore-abonnement, da det var det billigste.

Hvis det var lykkedes at presse prisen, havde jeg jo nok ikke reklameret med det. :@ Men lykkes det for dig, så håber jeg sørme at du melder tilbage.

Måske hvis du kommer fra et andet selskab, at du kan presse prisen. men den gik altså ikke for mig, men jeg vil da råde dig og andre til at prøve..   

ps. 

Skønt at få luft for sin skuffelse. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee ringede i går og gav mig en ret god pris hvis jeg eller vi skiftede til YouSee mobil fordi at vi var "udvalgte kunder med TV og Bredbånd"..STOR+ EUROPA der normalt koster 299 til 149 kr.

I forrige uge fik jeg et dårligere tilbud pr. brev. Men det er nok igen kun til udvalgte kunder med TV + bredbånd.

Jeg takkede nej til begge dele, men er man heldig kan man altså få rabat ved at samle det hele hos YouSee..

Jeg under dig godt nok din rabat, Emil. 

- men jeg gad sgu da godt vide, hvilke kriterier der skal til for at jeg og andre, kan komme i betragtning til kategorien UDVALGTE KUNDER???  :@  

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

majah skrev:
Jeg under dig godt nok din rabat, Emil. 

- men jeg gad sgu da godt vide, hvilke kriterier der skal til for at jeg og andre, kan komme i betragtning til kategorien UDVALGTE KUNDER???  :@  

Nu får du 10 GB ekstra data uden merpris. Hjælper det ikke lidt? ;)

Omdømme 3

Badge +3
Har talt med YouSee om at flytte vore mobiltlf. (2 stk.) til YouSee fra telmore. På trods af, at de godt ville gi' lidt ekstra data og yderligere ekstra 10 GB data som kunde med både TV og internet fra YouSee, så kunne de på ingen måder komme op på siden af telmore, hvor vi har følgende:

Et abonnement 4 G - 10 timers tale - 15 GB data - fri sms og mms - 129 kr./md.

Et abonnement 3 G - 6 timers tale - 11 GB data - fri sms og mms - 99 kr./md.

Kom nu på banen, så vi ikke skal af med penge for at få samlet det hele ét sted.

Jeg har lige flyttet familens mobiler (3 stk) og har fået tilbudt 4G, 8 timers tale, 4 GB data til 89 per måned.

Det er deres nye Basis, som de tager 99 for uden rabat.

Omdømme 3

Badge +3

Tovborg skrev:
Jeg har lige flyttet familens mobiler (3 stk) og har fået tilbudt 4G, 8 timers tale, 4 GB data til 89 per måned.

Det er deres nye Basis, som de tager 99 for uden rabat.

Ja, det ville også være OK til det ene abonnement hos mig, men det andet er med alt for lidt data.

joern skrev:

Nylig hjemkommet efter Feriedage i det skønne Silkeborg. Dette udflugtmål kan godt anbefales.. 

Jo lidt, men det ville hjælpe gevaldigt, hvis man kunne overflytte dem man ikke bruger til måneden efter. Jeg syns faktisk at jeg betaler rigeligt om måneden til at jeg også burde kunne bruge nettet på ALLE mine campingture. Jeg hører derfor  til dem, der ser frem til  at Yousee får noget a la Hotspot-fiaskoen op at køre igen, men under mere sikre rammer..

Omdømme 3

Badge +3

majah skrev:

joern skrev:

Nylig hjemkommet efter Feriedage i det skønne Silkeborg. Dette udflugtmål kan godt anbefales.. 

Jo lidt, men det ville hjælpe gevaldigt, hvis man kunne overflytte dem man ikke bruger til måneden efter. Jeg syns faktisk at jeg betaler rigeligt om måneden til at jeg også burde kunne bruge nettet på ALLE mine campingture. Jeg hører derfor  til dem, der ser frem til  at Yousee får noget a la Hotspot-fiaskoen op at køre igen, men under mere sikre rammer..

Ja, flere GB for pengene. Lidt nysgerrig: Er der ikke campingpladser med wifi?

joern skrev:

Indtil nu har vi været på campingpladser hvor it-forbindelsen har kostet ekstra.

Sidste sommer var det Askehøj Campingplads og jeg mener det var 29 kr. pr. dag eller en uge for 129 kr. 

Omdømme 3

Badge +3

majah skrev:
joern skrev:

Indtil nu har vi været på campingpladser hvor it-forbindelsen har kostet ekstra.

Sidste sommer var det Askehøj Campingplads og jeg mener det var 29 kr. pr. dag eller en uge for 129 kr. 

Inden vi vender tilbage til emner omkring YouSee kan du se her.

Omdømme 3

Badge +3
På trods af, at jeg årligt betaler over 10.000 kr. for YouSee produkter, kunne jeg ikke opnå en rabat på to stk. mobiltelefonabonnementer. Dårligt!

Når YouSee ikke kan, er det godt Telmore kan.

Omdømme 3

Badge +3

majah skrev:

joern skrev:

Det her må glæde dig:

"Har du et YouSee mobilabonnement med data, så får du nu fri data helt frem til 31 juli!

Årsagen er, at TDC's mobilnetværk blev kåret til danmarks bedste, og det fejres nu med fri data til alle YouSee kunder.

Så uanset om du bruger facebook, streamer film eller høre musik, så kan du nu gøre det helt uden at tænke på dit forbrug!

Vi har allerede sørget for at din begrænsning er fjernet, så du frem til 31. juli kan bruge løs af dataen :D

Du kan desuden teste hastigheden på dit netværk med app'en TDC Netperform som kan hentes til Android og iOS.

God forbrugslyst! :D"

Jep og det bedste af det hele er at det faktisk er inden for min sommerferieperiode på tre uger, 

Tak for det Yousee og tak for info til Jørn. :D

Omdømme 3

Badge +3

majah skrev:
Jep og det bedste af det hele er at det faktisk er inden for min sommerferieperiode på tre uger, 

Tak for det Yousee og tak for info til Jørn. :D

Som jeg har forstået, har din mand mobilabonnement hos Telmore. De giver også fri data i samme periode.

Det er rigtigt at min mand har Telmore.  Basic-abb.

Nokia fra ruder konge var knægt, uden data og regning efter forbrug.

ca. 25-30 kr. om måneden.

Håber andre med et Telmore abonnement ser dit tip! 

Omdømme 3

Badge +3

majah skrev:
Det er rigtigt at min mand har Telmore.  Basic-abb.

Nokia fra ruder konge var knægt, uden data og regning efter forbrug.

ca. 25-30 kr. om måneden.

Håber andre med et Telmore abonnement ser dit tip! 

Min hustru havde det på samme måde, men ikke længere.

Vi havde YouSee telefoni til 89 kr. pr. md. Det blev ændret til et fast abonnement til 20 kr. pr. md. + betaling for samtaler. Besparelse 69 kr. pr. md.

Min hustru fik så et telmoreabonnement til 99 kr. pr. md. med fri SMS m. m. Hertil kommer 6 timers tale og 12 GB data. Det 12 GB data + mine egne 15 GB kan jeg så bruge på f. eks. YouSee Play.

Omdømme 3

Badge +3
Så begynder det at ligne noget. Både min hustru og jeg har fået en sms om, at da vi er kunder hos YouSee med både det ene og det andet, får vi nu yderligere 10 GB data. Det i tillæg til de 10 GB vi havde fået betyder, at vi nu har 24 GB hver i Mellempakken. :)

joern skrev:
...betyder, at vi nu har 24 GB hver i Mellempakken. :)

Er det noget, I kommer til at udnytte?

Omdømme 3

Badge +3

Logan skrev:

joern skrev:
...betyder, at vi nu har 24 GB hver i Mellempakken. :)

Er det noget, I kommer til at udnytte?

Ja!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)