Samarbejde mellem YouSee og DLG | YouSee Community
Spørgsmål

Samarbejde mellem YouSee og DLG

Hej.

Jeg har lige haft en pågående sælger i telefonen, der nævnede noget om et samarbejde i mellem YouSee og DLG vedrørende internet,telefoni og tv løsninger.

Kan i hos YouSee bekræfte at der kører et samarbejde og hvad den så består af/i.

På forhånd tak.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det spørgsmål er til You See, og ikke her på brugerforummet.
Omdømme 7
Badge +7
Hej bgk

Her vil jeg nok anbefale at kontakte vores kundeservice på tlf. 70704040 for at høre nærmere. Det siger mig dog ikke noget sådan lige umiddelbart.
Ja, jeg fik en lignende opringning i dag - de er ret aggressive - de slår sig på at det er i fuld compliance med Yousee at de vil have mig over til DLG tele. Begrunder det i kundeflugten fra Yousee på 40.000 kunder, at Yousee har indledt et samarbejde med DLG tele, for at de kan hjælpe Yousee med at fastholde deres kunder, ved at tilbyde en bedre pakkepris, men det er stadig Yousee der leverer ydelsen - så i bund og grund, same, same !! Det stinker af de blot kaprer kunder - men det er i den grad vildledning af kunderne.. Hvorfor går Yousee ikke i flæsket på DLG tele - det sgu ikke i orden - hvorfor melder Yousee ikke offentligt ud, at der IKKE er noget samarbejde med DLG tele - luk hullet for endnu flere kundetab.....
Omdømme 3
https://telepristjek.dk/telia-overtager-dlgs-andel-dlg-tele/
Blev ringet op 21.50 i går af sælger fra DLG som påstod at de havde samarbejde med Yousee . De bruger Yousee ‘s forbindelser til bredbånd mm og alt var fantastisk. Gratis måned og 200 kr billigere om måneden fremover. Mine 3 tv bokse ville blive byttet gratis ud med nyere model. Jeg fik pga flytning for 12 mdr siden nye bokse fra Yousee , så mon ikke jeg allerede har de nyeste? Tjekkede DLG på Trustpilot og der var næsten kun 1 stjerne på alle. Ringede i dag til Yousee og de siger de IKKE har samarbejde med DLG ! Det skal siges at jeg fik at vide af DLG, at INTET ville ændres for mig ved at flytte tv, bredbånd og telefoner til dlg, kun ville jeg spare ca 2400 kr om året. Vil Yousee være rare at svare på, om der er samarbejde med DLG eller ej?
Omdømme 7
Badge +7
Det tidligere givne Link siger Telia som ejer, og Google kommer frem til samme resultat.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Hermed en opdatering.

DLG lejer sig ind på YouSee's net og på herpå tilbyde deres egne produkter. Udover det, har YouSee ikke et samarbejde med DLG.
Det var slet ikke hvad DLG sælgeren sagde til mig. Jeg skulle beholde alle produkter fra Yousee Bokse mm. DLG siger hvad som helst, der kan lokke kunder fra Yousee. De oplyste at de havde så tæt damarbejde med jer, at jeg absolut ingen ændring ville mærke- ud over at spare 3600 om året. De er fulde af løgn og dybt umoralske!!!! Heldigvis nåede jeg at blive hos Yousee selv om de nægtede at jeg kunne bruge mine 14 dages fortrydelsesret. Det værste svindlerfirma jeg har oplevet!!!!

Besvar