Så er den gal igen: Nu stiger prisen for YouSee igen fra 2021

Omdømme 2
Badge

Prisstigning igen igen :tired_face:

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8

Du skriver som det er verdens undergang, at priserne stiger moderat. Alt andet stiger. Selv lønnen stiger moderat. 😇

Omdømme 5
Badge +1

Mon ikke. Hvis du havde andre udbyder, at priserne steg?

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile:  Ja det er givet svært, at komme udenom.

Os med Bland selv få da en stigning opad. Examplemvis 36 points 30 kr mdr. + Grundpakken 10 kr mdr. ligemed 40 Kr mdr.  Er nok svært at brokke sig. efter sine er det første stigning på bland selv siden 2014. Men hæng mig ikke op på det.Derud over  lukkes der jo så følgene.  

Bla. Ekstrakanalen og radio. Disney lukker Disney XD.

“Sidstnævnte” Disney XD, lukker jo så af  Disney selv. 

Det er jo så altid en dårlig cocktail, at hæve prisen på et produkt. og så samtidige fjerne noget i samme. 

Det give oftest rigtigt meget bøvl.. Det er givet et faktum. :slight_smile:

Nu vise det jo så ikke. hvad og hvilket  og om der kommer noget i stedet. 

God aften-  

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile:  Ja det er givet svært, at komme udenom.

Os med Bland selv få da en stigning opad. Examplemvis 36 points 30 kr mdr. + Grundpakken 10 kr mdr. ligemed 40 Kr mdr.  Er nok svært at brokke sig. efter sine er det første stigning på bland selv siden 2014. Men hæng mig ikke op på det.Derud over  lukkes der jo så følgene.  

Bla. Ekstrakanalen og radio. Disney lukker Disney XD.

“Sidstnævnte” Disney XD, lukker jo så af  Disney selv. 

Det er jo så altid en dårlig cocktail, at hæve prisen på et produkt. og så samtidige fjerne noget i samme. 

Det give oftest rigtigt meget bøvl.. Det er givet et faktum. :slight_smile:

Nu vise det jo så ikke. hvad og hvilket  og om der kommer noget i stedet. 

God aften-  

Opfølgning. der kommer mere dansk indhold, via yousee egenproduktion på Xee. Og Disney XD erstattes i fuldpakken af Nicktoons

Omdømme 7
Badge +6

Nå ja, en sølle 10’er om måneden i stigning for den grundpakke vi har er til at overkomme.

Radio igennem YouSee lytter jeg alligevel ikke til, for det sker via alm. FM med min A/V receiver og hvis det endelig kommer til Tyske radio kanaler, så kan jeg lytte til dem på min sprit nye Edision Linux box via parabolen, hvor bla. samtlige af NDR’s radio kanaler også ligger.

Omdømme 6
Badge +5

Nå ja, en sølle 10’er om måneden i stigning for den grundpakke vi har er til at overkomme.

Radio igennem YouSee lytter jeg alligevel ikke til, for det sker via alm. FM med min A/V receiver og hvis det endelig kommer til Tyske radio kanaler, så kan jeg lytte til dem på min sprit nye Edision Linux box via parabolen, hvor bla. samtlige af NDR’s radio kanaler også ligger.

Ja bruger ej hellere Ekstrakanalen selv og Radio.

Er klart tingene stiger jo bla Sport delen koster givet en del. 

Jeg ved hellere ikke præcist, hvor meget min stigning er eller bliver.

Er kun hvilket jeg har læst, andetsteds men omkring 40. kr mdr for bland selv 36. + boks. Der er givet ikke meget, at youSee kan gøre vedr Disney XD. Når Disney.

Vælger at lukke den. Er nok tvivlsomt.  :slight_smile:

God dag 

Besvar