RSS feed på tråde

Omdømme 2
Badge
Hejsa,

Det er muligt at opsætte RSS-feed på tråde her i forum. Dette kan gøres ved at benytte sig af en browser's RSS-feed-funktion eller benytte sig af et mailprogram der understøtter RSS-feed.

Her er de forskellige links til de overordnede kategorier:

Bredbånd: /tdc/rss/board?board.id=BoardExample

Telefoni og Mobil: /tdc/rss/board?board.id=debat_6

TV: /tdc/rss/board?board.id=BoardExample3

TDC Play: /tdc/rss/board?board.id=tdcplay

Mit TDC: /tdc/rss/board?board.id=BoardExample2

Abonnement: /tdc/rss/board?board.id=mobil

Os med TDC: /tdc/rss/board?board.id=os_med_tdc

Sådan gør du det lettest på Mac:

1. Åben standardprogrammet 'Mail'. 

2. Højreklik på en konto eller mappe og sig 'Ny postkasse..'

3. Angiv hermed et navn (eks. TDC).

4. Højreklik på den mappe der er kommet ude til venstre under 'RSS'.

5. Klik på 'Tilføj RSS-feeds...'.

6. Kopier det link ind til den kategori du ønsker at abonnere på og tryk på 'Tilføj'.

Foretag procedure 4-6 hvis du ønsker at abonnere på mere end en kategori.

6 Kommentarer

Hej Electronic

Godt arbejde  Det vil jeg kikke nærmere på.

Omdømme 3
Jeg her lige nogle også.

Alle svar på TDC forum(Alle ikke kun for et emne)

//tdc/rss/Community?interaction.style=forum&feeds.replies=true

Alle ny indlæg

/tdc/rss/Community?interaction.style=forum

Alle for en bestemt bruger.

/tdc/rss/tracker?user.id=INSET-BRUGER-ID

Alle løsninger.

/tdc/rss/search?sort_by=-solutionDate&solved=true&solution=true&advanced=true&filter=acceptedSolutions%2CsolvedThreads

Omdømme 2
Badge
Super godt Mikkel Glad humørikon

Omdømme 4
Badge +7
Jeg har ikke kunnet få RSS feed til at fungere med Microsoft Edge. Fungerer fint med Firedfox. Er der et eller flere kloge hoveder, der kan fortælle mig, hvorfor Edge ikke kan håndtere RSS feed?

Omdømme 4
Badge +2

joern skrev:
Jeg har ikke kunnet få RSS feed til at fungere med Microsoft Edge. Fungerer fint med Firedfox. Er der et eller flere kloge hoveder, der kan fortælle mig, hvorfor Edge ikke kan håndtere RSS feed?

Hej.

Hvorfor det ikke virker lige nu kan jeg ikke svare på, men kan oplyse, at der er en stor opdatering af Windows 10 på vej, der skulle komme i begyndelsen af august. Opdateringen skulle efter det oplyste bl.a. omfatte flere nye muligheder med Edge-browseren, så måske vil det løse problemet automatisk.

Omdømme 4
Badge +7

MS-ERIK skrev:

joern skrev:

Hej.

Hvorfor det ikke virker lige nu kan jeg ikke svare på, men kan oplyse, at der er en stor opdatering af Windows 10 på vej, der skulle komme i begyndelsen af august. Opdateringen skulle efter det oplyste bl.a. omfatte flere nye muligheder med Edge-browseren, så måske vil det løse problemet automatisk.

Tak for info.

Det er da underligt. Når jeg vil etablere RSS feed i Edge, kommer der en masse volapyk. Bruger jeg Firefox kommer den med samme og spørger om, jeg vil etalbere RSS feed i Outlook 2016. Det er altså "kun" et problem i etableringsfasen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)