Returnering - findes der butikker?

• SL
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg vil gerne returnere en YouSee Boks, som jeg blev "lokket" til at få med, da jeg skiftede til YouSee. Skal jeg virkelig til at sende den pr. post, eller findes der YouSee butikker? Jeg har forgæves forsøgt at bruge deres "Find nærmeste butik" på hjemmesiden.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Når du opsiger aftalen med YouSee tilsender de dig en returlabel. Du skal selvfølgelig selv sende, men portoen er betalt.

Hej

Jeg suplerer lige Jørn's svar

Prøv at søge på TDC butikker, jeg tror ikke der er noget der hedder Yousee-butikker.

http://privat.tdc.dk/butik/

Da jeg fik ny router var der ikke en portobetalt returkasse med, så jeg gik til en butik, og afleverede min gamle. De var ikke meget for at tage i mod den, men efter en kort diskution frem og tilbage. tog de dem, men de kikkede lidt da jeg bad om en kvitering. 

Tag den under armen. Snak for "din syge moster" og se hvad der sker. :D  I dit tilfælde har du jo ikke engang bedt om at få den tilsendt. ;) (Nå jo - det har du vel, men prøv aligevel.)

Fortæl os gerne hvordan det går. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis ikke du har været i en TDC butik med den, og ikke har held med at komme igennem til på telefonen, så send send en mail til YouSee, så sender de gerne en pakkelabel eller to :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)