Spørgsmål

retur label

Hvor finder jeg udskrivning af returlabel?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

En sådan sendes til dig når udstyr skal retur.

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Til youSee eller hvorledes. 

Hvis det er  returnering af udstyr, er det muligt at aflevere det i nærmeste youSee butik.

Ellers fremgangs måde, som Radiomanden skriver. 

Kan ikke finde den mail jeg fik...

Omdømme 7
Badge +7

Du skal have fat i You See hvis der skal fremsendes en Returlabel.

Omdømme 7
Badge +7

:slight_smile: Til youSee eller hvorledes. 

Hvis det er  returnering af udstyr, er det muligt at aflevere det i nærmeste youSee butik.

Ellers fremgangs måde, som Radiomanden skriver. 

Hej @lordfynbo 

I forhold til besøg af YouSee Butik i øjeblikket er budskabet:

Vi er i en helt ekstraordinær situation hvor vi allesammen skal passe på os selv og hinanden. Hvis din henvendelse i vores butik KAN vente til situationen har normaliseret sig, er det vores klare anbefalinger.

Der kan være situationer hvor man har brug for at få udleveret et SIM kort eller byttet et modem, fordi man ellers ikke har internet derhjemme. Det vil vi gerne imødekomme, men ud fra samfundssind hvor vi alle sammen passer godt på hinanden og kun går udendørs ved det allermest nødvendige, håber vi på en fælles forståelse af kritiske henvendelser.

På baggrund af ovenstående budskab, så skal udstyr sendes retur via returlabel, som det er nu. 

Hvis man ikke har en returlabel, så kan vores kundeservice kontaktes for at få en sådan fremsendt.

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Kasper jeg er klar over der er en hel særlig, ekstraordinær situation. lige nu vedrørene besøg i jeres butikker.

Kommer i min egen tit og ofte ellers, ved og under normal omstændigheder  . Var blot info.

Omdømme 7
Badge +7

Helt i orden:relaxed: Ville også bare lige nævne det.

Ha’ en god dag! :sunglasses:

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Selvfølgeligt er, også vigtigt info Tak og Go,dag 

Besvar