Reperation af telefon - eller mangel på samme | YouSee Community
Spørgsmål

Reperation af telefon - eller mangel på samme

Har afleveret en Samsung til reparation, da skærmen gik helt amok med flimmer og telefonen ikke kunne bruges.

Da jeg afleverede skrev ekspedienten den ikke havde nogen skader eller skrammer.

Nu får jeg afslag på reparation, da de mener den er tabt og der er skade på ramme og display.
Dette er ikke korrekt, så må det være sket i transporten til værkstedet.

Jeg vil gerne vide hvor jeg kan henvende mig, da jeg ikke kan vente på klagen går igennem systemet You See har sat op. Jeg har i forvejen ventet 1 uge uden telefon.

Mvh

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej A380

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg er ked af at læse, at din telefon skulle til reparation, fordi skærmen ikke fungerede som den skulle :(

Hvis der er sket skade på vej til reparatør, så ville jeg nok henvende mig til fragtfirmaet, der har stået for transporten af enheden frem til værkstedet.
Hej Kasper,

Tak for dit svar.

Jeg har ikke mulighed for at tale med fragtfirmaet, da det er YouSee der har sendt telefonen.
Det vil så være YouSee der skal tale med dem.
Hele sagen har gået igennem jeres klage udvalg, desværre med den slutning at den stadig ikke kan dækkes, pga. en skade i rammen.

Forklaringen på hvorfor det ikke bliver godtaget at ekspedienten skrev der ingen skade var på telefonen, er at jeres personale ikke er uddannet til at tjekke telefonerne. Måske I skulle uddanne jeres personale til at udføre deres job.

Sagen går videre til Center for klageløsning

MVh
Annette Olsen

Besvar