Spørgsmål

Regning og klage sendt 29-8-2017

Jeg har sendt klage af sted via jeres klageformular som jeg blev bedt om af regningsservice, intet er sket, ingen svar, ingen reaktion fra YousSee overhovedet, andet end en bekr. på den er modtaget og i har meget travlt.
Nu står der på Mit YouSee, at jeg har en ubetalt regning og jeg kan risikere en rykker og gebyr, hvad sker der hos jer.
ALT er siden april/maj måned dykket i HELE jeres frontend af alle former for support faldet til mindst 20% kapacitet, i hvert fald indenfor, Kundeservice, Teknisk service, Regningsservice etc. etc.

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej Torst159.
Dette forum er Kunder hjælper kunder. Vi kan ikke hjælpe med problemer, med regninger. Du bliver nødt til at kontakte kundeservice på mandag når de åbner kl 08:00 på Tlf 70704040

Venlig Hilsen
Brian
@Brian: dette forum er skabt til at hjælpe folk, ikke for at sende dem i et ubehaligt endeløst-loop "kontakte kundeservice på Tlf 70704040"

Kan godt relatere til din frustration Thorst. Har tilsvarende problem....
Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke noget brugere kan gøre ved det, så det ER at kontakte kundeservice.
@Radiohead: Hvad gør man så, når man har snakket med dem 2 gang om de samme problemstillinger og det er stagivæk ikke løst... Ringe til dem igen?:)
Omdømme 7
Badge +6
Ja, brugerforummet kan ikke hjælpe, svares der af en fra Admin, vil der også skrives at der skal tages kontakt til kundeservice.
Der kan også skrives til You See på deres FB væg angående problemet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)