regning!!!!!!!!!

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej ER jeg den eneste?

Er der flere her inde der oplever at at TDC kunde service ikke gør hvad de lover plus og behandler jer som i lyver om jeres TDC pakke. Meget glad humørikon
Hvert måned skal jeg ringe til TDC kunde service for at rette mine regninger. Jeg skal for klare hver gang hvad problemet er? jeg det er en mega kamp hver gang.

Plus de tror ikke på hvad man siger

mvh

4 Kommentarer

Hej

Der er flere der er utilfredse med regningerne, men for at der måske kan rettet op på noget, kunne det måske være en god ide at skrive hvad der kunne gøre livet mere overkommenligt, når du læser de regninger. 

Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at regningerne følger månederne. Altså fra den 1. til den sidste i måneden, i stedet for dette rod..

Periode for forbrug 18.01.2014 - 17.02.2014
Periode for abonnement  18.02.2014 - 17.03.2014

Og så står der sådan.

Beløb  
Abonnementer    163,00 Hvorfor står der ikke mobilabonnement?
Tilvalg        0,00 Tilvalg?  hvorfor ikke skrive hvad det er
 Forbrug  5,25 Forbrug af hvad?  Hvorfor står der ikke SMS
Fakturabeløb 168,25  

En af mine regninger stod der engangsbeløb???  Hvorfor stod der ikke at det var et oprettelses gebyr?

Hvorfor skal jeg gætte mig til hvad der menes med det der står på en regning?

Som du ser MrEko, så er jeg enig i at det kan være frustrerende at læse de regninger, men det ville være godt hvis vi kunne ryste op med konkrete eksempler på HVAD vi kunne tænke os at få lavet om, istedet for blot at skyde med spredehagl. 

Uden du skriver personlige ting, kan du så ikke forklare HVAD det er, som du er utilfredsmed. Ikke fordi jeg tror det hjælper, men så kan TDC da ikke sige at vi ikke har prøvet at være seriøse med vores kritik. 

Lige min sag er svær.

Men vil give dig ret i perioderne som de skriver er helt ved siden af, de blander perioder sammen så det hele er meget svært at overskue.

Det jeg tænker er?

1) hold perioder samlet så de i springer rundt i de forskellige poster.

2) kald tingene for det det er ikke alt mulig smart. Det vil gøre kunder glader og nemmer ved et se det gyldne linje i en regning.

3) kundesrevice kunne også være beder til at behandle folk. Lyt til folk og finde fejlen og hold hvad de lover. Plus de skal ikke love noget de ikke kan. OG det gør de. Trist humørikon

4) så kan det da heller ikke være rigtig det er kunden der skal forklare dem hvordan det hænger sammen, det er da for mærkeligt.

En mega kamp den kender jeg alt for godt de lover og lover og intet holder af hvad de lover 

Jeg har nu ikke betalt mine regninger siden den 1 januar da de stadig har rod i det og ikke kan finde ud af det selv om man forklare dem det og de godt kan se det så får man bare en ny medarbejder næste gan og de forstå heller ikke noget 

Det er dog den værste skodbutik der findes DE TROR DET ER ET TAG SELV BORD

Kender du ikke tdc's regler?

Regel nr 1 ignorer kunderne

Regel nr 2 tdc har altid ret uanset hvad

Regel nr 3 kunderner er til for tdc ikke omvendt

Regel nr 4 Hvis tdc ikke får ret så lukker de bare for forbindelsen

Jeg forstår godt de vil tage navneforandring til yousee men mon ikke nissen flytter med?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)