Spørgsmål

Prisstigning

Jeg kan forstå at der er udsigt til prisstigninger igen. Jeg har  den store tvpakke ( fuldpakken ). Bliver jeg berørt af denne prisstigning

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @ForumBruger3004 

Det er korrekt, at der er en mindre andel af vores kunder, som vil opleve, at prisen på deres produkt stiger d. 1/6 2020. Prisen på de pågældende produkter er ikke fulgt med den generelle prisudvikling, og derfor er vi desværre nødt til at justere prisen.

Derudover investerer vi i at udvikle vores produkter, så du kan være sikker på at få de bedste muligheder hos os. Vi udvikler bedre og bedre tv-bokse, giver bedre streamingmuligheder, og som en del af TDC Group investerer vi i at opgradere Danmark til at kunne håndtere fremtidens digitale behov.

Hvis du er berørt af prisstigningen og endnu ikke har modtaget en personlig mail eller et brev, så er det lige på trapperne og vil senest dukke op i slutningen af april. For at kunne give den bedst mulige kundeservice, sender vi informationerne afsted i et tempo, så de kunder, der har spørgsmål til deres produkt, kan nå få den nødvendige hjælp.

Hvis du er i tvivl om, hvorvidt dine produkter også er berørt af den kommende prisjustering eller har du spørgsmål til dit abonnement, sidder vores kundeservice klar til at hjælpe mandag-torsdag mellem kl. 8.00-17.30 og fredag mellem kl. 8.00-16.30.

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Det ved youSee givet mere om, Her er et link her til kundeservice. http://yousee.dk/kontakt

Besvar