Priser på bredbånd

• pjg
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej :-)

Jeg kan ikke finde nogen side med priser på Yousee bredbånd nogen steder.

Jeg søger på bredbåndspriser - forskellige hastigheder

samt fibernet løsninger i forskellige hastihedder

samt installering af fibernet fra vej til hus (ca. 10m)

Der er fibernet i vejen og en boks lige ud for huset.

Pft Peter :-)

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Klik på fanen bredbånd, Indtast adresse, så kan du se om og hvad der kan leveres på adressen. Gravning på egen grund er sikkert som ved Kabel TV for egen regning.

Hej,

Ja, det har jeg gjort, og det eneste jeg får at vide er at jeg kan få fibernet i mit område.

Herefter prøver jeg så at finde priser på diverse fibernet løsninger, men den side gemmer sig åbenbart godt, jeg kan ihvertfald ikke finde den....

Pft :-)

[img]547i59AF4B8C1D150384.jpg[/img]

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Så må du gøre det du også bliver bedt om, kontakt kundeservice.

Men vis man nu bare vil se pris for de forskellige hastigheder.
På min adresse har jeg 100/20 men vad er pris for 150? når jeg på adressen kun kan få 25...
alså bare en pris liste lige som dig havde før i tiden. lige so man kan se hos deres konkurrent plenty.
Helt enig. Det er grotesk, at man ikke har mulighed for at se priserne på de enkelte løsninger og hastigheder direkte på hjemmesiden. :(

/Svend

2056055 skrev:

Men vis man nu bare vil se pris for de forskellige hastigheder.
På min adresse har jeg 100/20 men vad er pris for 150? når jeg på adressen kun kan få 25...
alså bare en pris liste lige som dig havde før i tiden. lige so man kan se hos deres konkurrent plenty.

Omdømme 3

Badge +3
Der er diverse priser, da det kommer an på hvilke rabatter der kan fås i den forening man er tilsluttet.
Angående DSL, så varirerer det jo hvilken bastighed der kan leveres fra sted til sted, derfor er der heller ikke ens priser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)