Spørgsmål

Printerstatus på HP Series

Omdømme 5
Badge +1

Hvorfor kan jeg hverken downloade eller udskrive på printeren? Er der en fejl på systemet? Eller hos udbyderen? Tidligere virkede det optimalt, så hvorfor svigter det i øjeblikket? Dette er gældende på Hp og Mac. 

21 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8

Jeg har ingen problemer med st udskrive på min HP laserprinter. Også fra min iPad og iPhone.

Er du dækker på, at din printer er indstillet rigtig?

Omdømme 7
Badge +7

Kan fint printe på HP fra Chromebook, den printer hvergang, kablet i og tryk print.

Omdømme 7
Badge +8

Kan fint printe på HP fra Chromebook, den printer hvergang, kablet i og tryk print.

Det sidste du skriver: slanket i …….?

Omdømme 5
Badge +1

Jeg har ingen problemer med st udskrive på min HP laserprinter. Også fra min iPad og iPhone.

Er du dækker på, at din printer er indstillet rigtig?

Ja. Medmindre, at der er tilføjet nyt? Kører på Wifi smart.

Omdømme 7
Badge +7

Wi-Fi Smart, er det ikke  Wi-Fi 6.? kan printeren det.

Omdømme 5
Badge +1

Wi-Fi Smart, er det ikke  Wi-Fi 6.? kan printeren det.

WIFI-Smart 5, er det jeg har på nuværende tidspunkt, så WIFI 6, er jeg ubekendt med.

Omdømme 7
Badge +8

Der skulle stå kablet i og tryk print?

Omdømme 7
Badge +7

Det gør der jo også som du kan se, i citatet.

Omdømme 7
Badge +8

Ja, det skrev du, men da jeg ikke kan/kunne forstå det, spurgte jeg hvad du mente. Jg i forste omgang forkert og derfor tilføjelsen og stadig spørgsmålstegn

Gider du besvare mit skriv?

Omdømme 7
Badge +7

Der skulle stå kablet i og tryk print.

Det gør der, og så er det lige til.

Omdømme 7
Badge +8

Der skulle stå kablet i og tryk print.

Det gør der, og så er det lige til.

Det forstår jeg stadig ikke. Så er fet jobsikkerhed trådløst.

Omdømme 5
Badge +1

For at være mere specifik, så står der beskrevet. HP DeskJet 2700 All-In-One Printer Series. Printerstatus er ukendt. Står bare og blinker helt vildt med en sort farve og i midten et -. Printeren er opsat korrekt. Tidligere, da jeg opsatte printeren på samme måde, var farven grøn med et flueben. Hvorpå, at det virkede og kunne printe og udskrive. Uden problemer.

Omdømme 7
Badge +7

Min blinker også på nogle indikatorer (Laser Jet Pro), men printer udemærket, når den tilsluttes.

Omdømme 5
Badge +1

Min blinker også på nogle indikatorer (Laser Jet Pro), men printer udemærket, når den tilsluttes.

Ok. Troede ikke, at man kunne det, så det vil jeg lige forsøge. Hvis det skulle lykkedes mig, så takker jeg for hjælpen.

Omdømme 7
Badge +7

jeg har opgivet Wi-Fi forbindelsen, den kørte fint da jeg havde Coax modem, men den kommer ikke på Fiber modemmet, det på trods af af at netværket hedder det samme og koden er den samme.

Omdømme 5
Badge +1

jeg har opgivet Wi-Fi forbindelsen, den kørte fint da jeg havde Coax modem, men den kommer ikke på Fiber modemmet, det på trods af af at netværket hedder det samme og koden er den samme.

På min printer. Kan der ikke tilsluttes et netværkskabel, så er tvunget til wifi.

Omdømme 7
Badge +7

Gik helt bevidst efter en der havde USB, så der ikke skulle bøvles med WI-FI, hvis der blev problemer, og det blev der så.

Omdømme 7
Badge +8

Min er en ikke helt nybHP LaserJet 100 colorMFP M175nw. Virker prima både trådløst og via kabel.

Jeg kan se status på bl. a. netværk på min PC.

Omdømme 5
Badge +1

Det lykkedes mig udskrive på printeren. Selvom, at der står beskrevet. Printerstatus er ukendt.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Var der en konkret løsning? 

Hvis du kan markere bedste svar i tråden, ville det være rigtig fint:sunglasses:

God dag til alle! :relaxed:

Omdømme 5
Badge +1

Hej @Phoenix 73 

Var der en konkret løsning? 

Hvis du kan markere bedste svar i tråden, ville det være rigtig fint:sunglasses:

God dag til alle! :relaxed:

Hej Kasper

Der var en konkret løsning på min MacBook Pro. Jeg trykkede på opret konto. For så bagefter, at trykke return. Efter dette, så står der beskrevet klar. Uden, at der står beskrevet. printerstatus er ukendt, så har åbenbart selv løst problemet :wink:

Jeg lader dig vurdere. Hvem der fortjener det bedste svar i denne tråd :sunglasses:

Besvar