Svar

photo gallary iwin 10

hej jeg fik win 10ind påpc men min photogallary virker ikke  jeg får en med.om der er en fejl og win vil melle tilbage og lukker  programet men der er ingen fejl kode så er der nogle der har et godt råd jeg kan lige se i nogle cekunter og så forsvinde mine billeder og så mangler der hele 2014 alle andre er der hhilsen erik

icon

Bedste svar af eoggberger1 17 august 2015, 17:33

hej tak for hjælpen med min win10 jeg missede alle mine 2014 billeder og jeg har haft lidt merer hjælp til at finde ud af det men uden held men tak af lige vel jeg er gået tibage til gode gl. win7 og der er alt det jeg havet hilsen erik

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eoggberger.

Prøv en Photo "Restore".
Windows 10 har ikke samme Foto-opsætning/filtilknytning som Windows 7.

Håber dette link kan lede dig på sporet:
http://www.tenforums.com/tutorials/14312-windows-photo-viewer-restore-windows-10-a.html

Venlig hilsen
   Trumle.

Hej jeg har også fået den nye windows 10, og jeg lige prøvet min fotogalleri den virker perfekt, men er

du sikker på at du er logget på fotogalleri med din microsoft konto, så vil jeg tro at det virker venlig hilsen

HC21. Meget glad humørikon

Hvorfor skal man være logget på microsofts konto, for at bruge billedappen i windows 10? 

Jeg er ikke logget på den konto, og jeg kan godt se mine billeder jeg har på min pc i den app.

@eoggberger -  Jeg går ud fra det er det ikon der ligner et landskab, og at dine billeder ligger på din pc. 

Jeg vil foreslå at åbne billed-appen:

Klik på tandhjulet - nederst i venstre kollonne. 

Et nyt ½-vindue popper op.

Der kan du tilføle de mapper du godt vil have at softwaren skal vise dig.

Tjek om mappen 2014 er der, ellers tilføjer du den blot. 

Sådan ser det ud hos mig:

hej tak for hjælpen med min win10 jeg missede alle mine 2014 billeder og jeg har haft lidt merer hjælp til at finde ud af det men uden held men tak af lige vel jeg er gået tibage til gode gl. win7 og der er alt det jeg havet hilsen erik
Til MajaH:

Du spørger om hvorfor man skal logge på photo gallary, jamen hvis du klikker på photo gallary så

åbner boxen photo gallary + en box til hvor der står at du skal logge på med din microsoft konto, og hvis

du ikke skal det er det formentlig fordi du har logget som fast, men andre som åbner photo gallary skal

gøre det første gang der, og når det er gjort kan photo gallary opdaterer alle billeder der er gemt i maskinen,

og så kan det visses i windows 10, men der er mange ting man skal gøre i windows 10, så som favoritter

skal man impoterer til den nye browser osv. Men det selvfølgelig en god ide at man lige kikke og forstår

hvad og hvordan det virker, det kan godt være der nogle der mener at det ikke er nødvendigt, det er

måske også rigtigt men jeg gjorde og det har virket fint for mig helle tiden.

Men som nogle måske har fundet ud af at man kan i den nye browser fast gøre den side til start, og når

man åbner start så ligger det der.

venligst HC21Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis man har brugt samme drev:C til Windows og oprettet "lagermapper til foto-eller andet" kan nogle af disse mapper blive flyttet ved opgradering.

De vil stadig ligge på :C-drevet,,men nu i en samlet mappe "Windovs Old."
Mappen er lavet,hvis man fortryder opgraderingen,og vil anvende det gamle styresystem igen.
Systemfilerne i mappen vil ligge der i 28 dage,hvorefter de slettes automatisk.
Personlige filer og mapper slettes kun,hvis du foretager "Oprydning på :C" og sætter flueben ved "fjern Windows Old".

Har du opgraderet til Windows 10 og "mangler nogle filer" er denne mappe altså det første sted du skal søge efter dem.

Du skal ikke bruge nogen "Konto".

Venlig hilsen
  Trumle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8