Pair-bonding - Hvornår?

• Bruger
  • 20 kommentarer
Er der nogen der har noget viden omkring hvornår TDC kunne tænkes, at lancere pair-bonding på ADSL/VDSL? 

Det er ikke mindre end et halvandet år siden, at en TDC medarbejder fortalte mig de nok ville lancere det henover sommeren, altså sidste sommer..

15 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Seneste oficielle udmeldning (i pressen og sjovt nok ikke på www.tdc.dk) var at det er fra slutningen af året.

Eh.. Det er først om længe så. Har dog snakket med en der allerede havde det. 

Omdømme 2

Tengu skrev:
Har dog snakket med en der allerede havde det. 

Ok, hvad er vedkommendes erfarringer?

Til fremtidige gæster som kommer fordi dette forum-emne er der lidt spændende læsestof her:

http://www.alcatel-lucent.com/features/phantom/

http://www.gazettabyte.com/home/2010/4/27/dsl-will-phantom-channels-become-real-deployments.html

http://cable.tmcnet.com/topics/cable/articles/91204-phantom-circuits-boost-vdsl2-300-mbps.htm

Kender ikke ydelsen på hans linje, men resultatet har han selv delt.

Citat: "Jeg får nogenlunde tæt på en fordobling, på såvel up- som downstream- og det har været stabilt de måneder, jeg har leget med det."

Uden at have spurgt, så er jeg ret sikker på der er at snakke om en medarbejder der har adgang til DSLAM'erne, da han påstår han selv har lavet det meste af setup'et.

Hvis han så har 2 x 20/2, så er resultatet selvfølgelig ikke bedre end en enkelt VDSL2 på 50/5, men ADSL'en har så en længere rækkevidde, så kan man jo faktisk presse hastigheden op, selv på længere distancer, hvis man f.eks sagde, at målet med den løsning ville være 30/3 mbit/s.

Denne tråd kunne godt bruge et svar fra TDC jeg syntes de skulle komme på banen i stedet for og tie i sær hvis man godt vil beholde sine kunder kommer der ikke en udmelling er det fordi de er lige glade med os kunder og bare vil malke os for penge og holde os for nar jeg er nemlig blevet holdt hen med snak i næsten 2 år om dette men ingen hos Tdc vil tag et ansvar 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle sammen

Vi tester stadig på fuld kaft og håber snart, at kunne sige mere.

Men der er ikke meld noget ud endnu, så I må have tålmodighed lidt endnu :-)

Så snart der er nyt, så melder vi det selvfølgelig ud.

Hilsen Martin

Omdømme 2

Minder om et desperat forsøg fra TDC's side for at holde på kunderne ved at sige "det bliver bedre".

"Det betyder, at to ud af tre TDC-kunder kan få fordoblet hastigheden på deres internetforbindelse fra slutningen af i år i forhold til deres eksisterende aftale uden beregning, hvis de ønsker det."

http://politiken.dk/tjek/digitalt/internet/ECE1583846/tdc-vil-firedoble-kunders-bredbaandshastighed-gratis/

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

På denne side

https://wholesale.tdc.dk/wholesale/produkter/nyhedsbreve/Sider/bredbaand.aspx?newsletterId=19

står et stykke nede, denne sætning

"Den endelige kommercielle lancering af Pair Bonding på DSL-forbindelser, forventer vi, vil ske omkring 1. september, som de eksisterende planer ser ud nu."

Så hvis vi er heldige, kan vi få det om et ½år.

Mvh

Kim

Omdømme 2

KsNa skrev:

Så hvis vi er heldige, kan vi få det om et ½år.

Tak, det næsten bekræfter min første antagelse....

Pair bonding virker i hvert fald, kan snakke af erfaring, jeg har stort set dobbelt hastighed i forhold til hvad jeg havde før, men efter hvad de skriver bliver den officielle test periode først overstået i uge 17, i slutningen af April. men jeg er pt. meget tilfreds med min installation. Blinkende humørikon 

Jeg har lige snakket med kundeservice. De vil ikke levere på min adresse, da grundhastigheden er for lav og skal hæves, før de kan eller vil levere på adressen - 3 mbit/s er åbenbart ikke tilstrækkeligt til pair-bonding.

Er der nogen der ved hvad minimum er for pair-bonding? 

pair bonding er ikke et produkt der er leveret i 100% af danmark så der er nogle der kan modtaget det og andre der ikke kan men størte dele af hele danmark kan modtaget det

vh Alex 

Jeg er godt klar over det ikke tilbydes alle steder endnu, men det tilbydes i mit område, bare ikke lige hos mig pga. dårlig hastighed.  Så der heller ikke nogen hjælp at hente her, hvis man sidder med en dårlig hastighed - men de kan sagtens levere 2 selvstændige ADSL'er med ringe båndbredde, men ikke en hurtig selvom man udnytter begge par. 

Jeg forstår det simpelthen ikke...

De snakker hele tiden og en fremskudt central, men der sker ikke skid.

Altså der er flok der kan trække 4 m/bit så jeg vil foreslå du ringer og spørger efter den 1/9

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)