Spørgsmål

overvejer at skifte yousee ud med hiper...

Omdømme 1
jeg havde jeres 1000/60 forbindelse, men den er jo sindssyg dyr 650-699 om måneden!

Nu har hiper lige kommet ud med deres 1000/60 forbindelse til en brøkdel af prisen, altså kun 299 kroner om måneden!

Hvad er pointen i at blive ved yousee med den sindsyge pris?

Kan i tilbyde en gammel kunde samme tilbud for 299 om måneden? eller skal det blive Hiper i stedet...

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er et spørgsmål til You See, ikke til brugerforummet, det kan ikke besvares herfra, men du får det næppe billiger fra You See. De har jo omkostninger, Hyper har kun levering.
Omdømme 1
fair nok, syntes bare det virker total idiotisk at skulle betale 699 om måneden frem for 299.

Men fair nok hvis yousee vil miste kunder på den måde.. så er det vel bare sådan det er desværre..
Omdømme 3
Badge +1
4real1337 skrev:

fair nok, syntes bare det virker total idiotisk at skulle betale 699 om måneden frem for 299.

Men fair nok hvis yousee vil miste kunder på den måde.. så er det vel bare sådan det er desværre..

@4real1337
Er helt enig.
Priserne på bredbånd er tårnhøje hos @YouSee .
Omdømme 5
Badge +4
Jeg må sige at jeg også er enig. Jeg har allerede skiftet fra Yousee, til en anden udbyder på internet siden på fiber. Det var der 3 grunde til.
1. Prisen... Prisen er en stor del lavere, og hastigheden er en meget stor del højere, end hvad Yousee kunne tilbyde, måske det er på tide at få opdateret deres fibernet, eller priser på samme.
2. Jeg havde mulighed for at bruge min egen ruter DIREKTE på min nye udbyders Fiberkonverter (Og det er kun en konverter! Der er INGEN anden router foran min router, inden jeg kommer ud på det store WWW net!) Ved Yousee var jeg tvungen til at bruge deres Homeboks, hvilket jeg ikke var interesseret i. Og jeg var tvunget til at have TV fra dem, hvis ikke jeg ville betale en stor overpris, på en i forvejen meget dyr fiberløsning! Yousee.. Kom ind i kampen på priserne, og glem det der med kombi produkter (tv, net osv. samlet). Det er ikke alle der er interesseret i det!
3. Min nye udbyder tilbyder IPv4 og IPv6 som standard. Yousee, har overhovedet ikke IPv6.

-Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P