Spørgsmål

Overblik over hvad man betaler for og opsigelse?


Jeg sidder her og prøver at opsige mit HBO abonnement og det føles lidt som at være med i Da Vinci Mysteriet, hvorfor i alverden er der ikke bare en knap der siger 'opsig' ved siden af et billede med HBO? Det er sådan jeg ville gøre det.

22 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Opsigelse af tjenester/abonementer skal ske telefonisk til kundeservice.
Okay, det er jo håbløst ineffektivt.
Omdømme 7
Badge +6
Det er for at sikre at det er den pågældende kunde der opsiger abonementet.
Omdømme 7
Badge +4
Hvordan gøres det via et opkald, er skriftlig opsigelse fra den email adresse, kunden er oprettet under, er da langt bedre ?

Man kunne jo ringe fra sit arbejde, fra sin nabo
Omdømme 7
Badge +7
Man får jo en skriftlig bekræftelse på opsigelsen på en mail.
Omdømme 7
Badge +4
joern skrev:

Man får jo en skriftlig bekræftelse på opsigelsen på en mail.



Det gør man vel også hvis man opsiger via hjemmesiden
Der er da ingen forskel hvis man er tvunget til at bruge telefonen
Omdømme 7
Badge +6
Det er sådan det begrundes med at det skal være telefonisk opsigelse.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Det er sådan det begrundes med at det skal være telefonisk opsigelse.



Spørg forbrugerombudsmanden

Loven siger, man skal kunne opsige ved at skriver en email

Netop for at kunne bevise, man har opsagt produktet
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

joern skrev:

Man får jo en skriftlig bekræftelse på opsigelsen på en mail.



Det gør man vel også hvis man opsiger via hjemmesiden
Der er da ingen forskel hvis man er tvunget til at bruge telefonen


Nu er det jo ikke en mulighed.
Men en mail kan de jo ikke nægte at behandle og det gør de heller ikke.
Omdømme 7
Badge +4
[quote=joern][quote=mich]
joern skrev:


Men en mail kan de jo ikke nægte at behandle og det gør de heller ikke.



Nej, men de oplyser den heller ikke inde på Facebook
Omdømme 7
Badge +7
Det behøver man jo ikke oplyse. Det er jo en viden alle bør have.😁
Omdømme 7
Badge +4
joern skrev:

Det behøver man jo ikke oplyse. Det er jo en viden alle bør have.😁



Hvordan, hvor har man oplyst det ?
Omdømme 7
Badge +7
Du skriver jo selv, at loven skriver .........
Det er vel almen viden.
Omdømme 7
Badge +4
mich skrev:

joern skrev:

Det behøver man jo ikke oplyse. Det er jo en viden alle bør have.😁



Hvordan, hvor har man oplyst det ?



Man siger decideret på Facebook, det kun er muligt ved at ringe ind på 70704040, når der skal opsiges
Omdømme 7
Badge +6
Denne side siger heller ikke andet. https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/oplysninger/opsigelse-af-abonnementer
Omdømme 7
Badge +7
Det er jo for at få mulighed for, at overtale kunden til at beholde produktet, men de kan jo ikke ignorere en mail.
Omdømme 7
Badge +4
joern skrev:

Det er jo for at få mulighed for, at overtale kunden til at beholde produktet.



Taler du på udbyders vegne eller på kundens/forbrugerens vegne, på trods af at loven siger noget andet ?
Omdømme 7
Badge +4
Den officielle email adresse er iøvrigt, som skal kunne bruges til alle henvendelser:

https://forum.yousee.dk/fri-snak-12/vil-du-sende-en-e-mail-til-yousee-brug-kundeserviceatyousee-dk-97521
Omdømme 7
Badge +4
mich skrev:

Den officielle email adresse er iøvrigt, som skal kunne bruges til alle henvendelser:

https://forum.yousee.dk/fri-snak-12/vil-du-sende-en-e-mail-til-yousee-brug-kundeserviceatyousee-dk-97521



Højre side, på dette link Den officielle email adresse er iøvrigt, som skal kunne bruges til alle henvendelser:

https://forum.yousee.dk/fri-snak-12/vil-du-sende-en-e-mail-til-yousee-brug-kundeserviceatyousee-dk-97521
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

joern skrev:

Det er jo for at få mulighed for, at overtale kunden til at beholde produktet.



Taler du på udbyders vegne eller på kundens/forbrugerens vegne, på trods af at loven siger noget andet ?


Ikke forstået???????
Omdømme 7
Badge +4
Du skriver, at Yousee skal kunne overtale kunden til ikke at opsige sit produkt, hvis kunden ønsker det, så skal han kunne, uden at skulle argumentere.

Ellers var det et kæmpe problem i dagens danmark
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

Du skriver, at Yousee skal kunne overtale kunden til ikke at opsige sit produkt, hvis kunden ønsker det, så skal han kunne, uden at skulle argumentere.

Ellers var det et kæmpe problem i dagens danmark


Så bør du læse mit skriv igen. I øvrigt skriver jeg ikke at YouSee SKAL.
Læs det igen!

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)