Svar

Outlook 2010 skal fjernes

Mit Outlook går ned hele tiden og leder efter en løsning - hele tiden!

Til sidst fandt jeg ud af at det er fordi der kun er plads til den udgave af Outlook 2016 som fulgte med Microsoft 365 programmet. Men hvordan fjerner jeg den gamle udgave? Jeg kan ikke finde den under fjern/reparer programmer. Det fulgte med da jeg gik fra Windows XP til Windows 7. 

icon

Bedste svar af Trumle 5 januar 2016, 05:10

Hej Provence.

Din Outlook 2010 er en del af din gamle Office 2010 Pakke,og skal fjernes via denne installation.
Den har ikke en særskilt afinstalleringsfil.
Det kunne tyde på at 2010 versionen stadig er aktiv ?
Kig i Kontrolpanel -- Programmer og funktioner.( højreklik på den,hvis den stadig er der)

office_repair_3_jpg__jpg.png

Derefter vil du kunne fjerne/redigere din gamle version.

Venlig hilsen
  Trumle.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Provence.

Din Outlook 2010 er en del af din gamle Office 2010 Pakke,og skal fjernes via denne installation.
Den har ikke en særskilt afinstalleringsfil.
Det kunne tyde på at 2010 versionen stadig er aktiv ?
Kig i Kontrolpanel -- Programmer og funktioner.( højreklik på den,hvis den stadig er der)

office_repair_3_jpg__jpg.png

Derefter vil du kunne fjerne/redigere din gamle version.

Venlig hilsen
  Trumle.

Jeg har stadig problemet. Jeg droppede begge nye programmer og indlagde 2013 men Outlook 2010 ligger der stadig selv om jeg fjernede Office 2010. Outlook crasher hele tiden og lukker programmet ned og da jeg arbejder hjemme halvdelen af tiden er jeg ved at blive vanvittig. Hvordan finder jeg Outlook 2010 når jeg ikke kan se Office 2010 i oversigten som Trumle foreslog? Programmet er fjernet men åbenbart ikke Outlook. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Provence.

Selv om Office 2010 tilsyneladende er afinstalleret kan der være "rester".
Disse ligger i "Skjulte Mapper".
Hvis disse ikke er fjernet,og du installerer flere Office-versioner oveni hinanden vil der opstå problemer.
Husk,at et Officeprogram rækker langt ind i en brugerprofil,,så det kan blive en langsommelig affære at få renset ud.
Du kan finde et par hjælpeværktøjer og forklaring til Office 2010 på følgende link.
Måske er du heldig,at "fix-It " løser dit problem.

https://support.office.com/en-us/article/Uninstall-or-remove-Office-2010-90635a1d-aec8-4653-b358-67e1b766fc4d?CTT=1&CorrelationId=99741613-9268-40cf-98ed-513d4a68a127&ui=en-US&rs=en-US&ad=US

Hvis ikke ,skal du finde og slette/rette filerne manuelt.
Følg menuen slavisk.

Venlig hilsen
   Trumle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8