Ordre cirkus med Iphone 5S

Her er historen jeg skrev til TDC for et par minutter siden, er der andre der har oplevet noget lign.?

Hej TDC, jeg forventer en forklaring på hvad helvede der er sket her.

Den 23. april bestiller jeg en Iphone 5S og indtaster min nye kommende adresse fra 1. maj af, men Ekspresslån kan så ikke finde mig i folkeregisteret og jeg bliver afvist. Efterfølgende gentager jeg processen og jeg bliver godkendt af Ekspresslån og jeg underskriver via mit nem-id. Forventer så en modtagelse af denne seneste mandag den 28. april. da i har 1-3 dages leverings tid.

Da jeg ikke har modtaget telefonen den 28. april kontakter jeg TDC for at høre hvad der er gået galt, og det er så en teknisk fejl at telefonen ikke er blevet sendt afsted. Så jeg bliver rådet til at gå ned i en TDC butik for at købe den på ny, og tage den med hjem derfra.

Da jeg møder op i TDC butikken i storcenter nord, Århus, bliver jeg så afvist af Ekspresslån, hvilket jeg mener er pga det kort de skal trække nogle penge fra, er blevet lukket, da jeg har modtaget et nyt, hvilket jeg havde glemt.

Da jeg får aktiveret det nye kort et par dage efter, tager jeg så ned til TDC buktikken i Bruun's galleri for at købe den der, da det passer bedre med mit tog hjem fra arbejde. Men nu bliver jeg afvist fordi jeg er blevet afvist af Ekspresslån indenfor de sidste 30 dage.

Ok, jeg realisere at jeg ikke får en ny telefon foreløbig.

09/05-2014 får jeg en seddel i postkassen, at TDC har sendt en pakke jeg kan hente 10/05-2014. Men da jeg møder op idag er kassen åbnet, og jeg bliver rådet til ikke at modtage pakken fordi nu skulle postdanmark og TDC have en forsikrings sag igang, fred være med det. Men er det overhovedet meningen at jeg får en telefon, er alt ok, er jeg afvist alligevel, hvad fanden sker der her.. For hvis min telefon bliver stjålet i en postdanmark levering, forventer jeg i kontakter en TDC butik hvor jeg kan hente min telefon istedet for at jeg ikke skal gå og vente mere!

- Få fat i cheferne og hvem der ellers ved noget om det her, og giv mig en afklaring på min sag.

Her stod nogle ordre numre i ikke må se ;-)

Ring mig gerne op, når som helst da jeg rigtigt gerne vil have en afklaring på hvad der sker. Har allerede fået en bekræftelse på mail om at mit "nye" abonnement er godkendt. Hvilket jeg syntes er lidt mærkeligt.

Mvh Kasper

5 Kommentarer

Hej Kasper.

Det er en underlig hisrorie, som jeg på sin vis godt kan forstå din frustration over. 

Nu er det ikke for at være smart, men hvis der er så meget bøvl med ekspreslån, kunne det måske være en ide  at sparre op til en telefon før man køber den???  Så spares der sikkert også en masse renter.  Alternativt kunne det være tilrådeligt at låne pengene i banken, de tager sjælendt lige så høje renter.  Glad humørikon

Det der ekspeslån. Er det et lån som TDC giver deres kunder?  Eller er det et selvstændig firma?

Hvorfor mener du det er TDC's skyld der går ged i det der ekspreslån?  

Det lader til at pakken er åbnet efter den har forladt firmaet TDC. 

Hvorfor lægger du skylden for det på TDC? 

Er det ikke rimeligt at tdc starter en forsikringssag mod dem der har haft pakken under observation?

Beklager, men jeg er kun en anden kunde, og forstår ikke helt, hvorfor du er så vred på TDC. 

Hvad synes du TDC kunne have gjort anderledes?

Problemet er at jeg i realiteten ikke skulle modtage en pakke fordi TDC vælger at annullere den ordre jeg har kørende fordi der er sket en "teknisk fejl" så telefonen er aldrig blevet sendt fra TDC's bygninger.

Men jeg modtager alligevel en pakke fra dem 12 dage senere, efter alt det her er sket. Så jeg kan ikke forstå hvad faen der sker. For mig ville det være rart hvis de gad at give besked med hvad der er igang her. Fordi hvis de også siger at de ikke ved der, jamen så må der jo være en brist et sted, men jeg vil bare gerne have mig en afklaring.

TDC er skam fine, det her er det eneste vrøvl jeg har haft, men forbindelse til TDC, så det er ikke fordi det er så galt, de skal bare ikke sende mig en tom kasse, for hvis der var en telefon deri, så var det min, og den er ligepludselig mange penge værd, hvis lånet og det hele kører ved siden af. Ingen telefon, nyt abbonnement, måske et ekspresslån, ingen information. Det sku ærgerligt.

Det er nok også skrevet lidt i frustration hvis der mangler lidt detaljer hist og her, det sku noget mærkeligt noget det der er sket. :-)

Mine tanker var at få en ny mobil nu, da den gamle halter langt bagefter, som i, problemer med strømmen, tage telefonen, mister tit forbindelsen osv osv osv. Så det var nok på tide.. Men jeg kunne så betale resten ud i august eller lign.. Men jaja, tanker og smarte idéer er der nok af. Meget glad humørikon

Hej igen. 

Tænkte nok på at du var meget oppe og køre da du skrev det. Måske derfor jeg skrev som jeg gjorde. Blinkende humørikon

Efter jeg havde svaret dig, læste jeg dit indlæg igen. Der var et par ting jeg synes var underligt, så jeg indberettede dit indlæg til tdc.  Om du hører noget vil / kan jeg ikke love, men tdc er i hvertfald gjort opmærksom på, at du er noget frustreret . 

Hvis du hører noget, vil du så vende tilbage til din tråd her?  Glad humørikon

Det kan du tro. :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg kan ikke gøre så meget når KasperBukdahl skriver at historien er sendt til TDC.

Jeg har videresendt link til historien til vores klage afdeling, kan ikke helt se jeg kan gøre så meget andet?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)