Orango tv.com

Hej allesammen.

Fik det her tilbud i min spam-bakke, HAH normalt er det sjældent at jeg tjekker min spam men blev alligevel interesseret i det her tilbud.

ORANGO TV :  Hmm Se alle Tv-kanaler for kun 39€ om måneden, Åbenbart skal man hverken bruge Tv-tuner eller boks for at kunne se samtlige danske/Udenlandske +Ja da også alle Viasats kanaler.

Normalt er sådan noget jo det pure scam,Men tilbuddet var alligevel for godt til ikke at undersøge. Kan bare ikke finde specielt meget information om Orango tv.

Er der nogen der kender noget til dem?.

Tak på forhånd.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er ulovligt.

Skal ikke kunne afgøre om det er lovligt eller ulovligt men kan et eller andet sted godt forstå at der er mange der bruger de forskellige streaming tjenester for at have tv fra F.eks Yousee er jo vanvittigt dyrt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Nielse skrev:
Skal ikke kunne afgøre om det er lovligt eller ulovligt men kan et eller andet sted godt forstå at der er mange der bruger de forskellige streaming tjenester for at have tv fra F.eks Yousee er jo vanvittigt dyrt.

Nu er alt jo relativt også dyrt. Kan du finde det billigere, så gør da det. Er der noget, mang mener, ikke skal/kan/bør stige, er det priserne.

Kan du uddybe lidt mere? end bare at skrive 3 ord. Synes da det lyder som et godt bananerkøb!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)