Svar

Opsætning af IE 11

• sgk
  • Deltager
  • 4 kommentarer
Hejsa, er der en der kan give hjælp med følgende:

For ca 14 dage siden, måske i forb. med en opdatering, kommer følgende tekstramme ganske ofte, når jeg klikker rundt på en hjemmeside, ligegyldig hvilken.

Meddelelse fra webside

Objektet understøtter ikke egenskaben eller metoden "ieGetNavigationHistory"

Kører med IE11

Opdateringsversion 11.0.2

11.0.9600.16476IC

System Windows 7 home, servicepack 1, 64 bit system

Jeg tror der er sat en markering et forkert sted, men hvor :-)

Mvh SGK

icon

Bedste svar af sgk 8 januar 2014, 16:45

Hejsa,

Efter at have prøvet en række forskellige ting sendte jeg fejlkoden til Microsoft.

Løsningen er: Start Internet Explorer, klik Funktioner / Internetindstillinger / Avanceret / Nulstil

Sluk browser.

Undlad at benytte tilføjelsesprogram Ad-Aware Security Toolbar, det er den der skaber problemet.

Mvh SGK

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Prøv nedenstående ->

1. Åbn Internet Explorer ved at klikke på knappen Start Billede af knappen Start  Skriv Internet Explorer i søgefeltet, og klik derefter på Internet Explorer på resultatlisten.
  2. Klik på knappen Funktioner Billede af knappen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.
  3. Klik på fanen Generelt, og klik derefter på Slet under Browserdata.
  4. Markér Midlertidige internetfiler i dialogboksen Slet browserdata, klik på Slet, og klik derefter på OK.     Se om det hjalp        ?
Hejsa, har prøvet, det hjalp desværre ikke.

Mvh SGK

Hejsa,

Efter at have prøvet en række forskellige ting sendte jeg fejlkoden til Microsoft.

Løsningen er: Start Internet Explorer, klik Funktioner / Internetindstillinger / Avanceret / Nulstil

Sluk browser.

Undlad at benytte tilføjelsesprogram Ad-Aware Security Toolbar, det er den der skaber problemet.

Mvh SGK

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P