Spørgsmål

Opkrævning med tilbagevirkende kraft


YouSee har opkrævet mig 30 (sølle) kroner ekstra i 4. kvartal på min telefonregning. Da jeg klagede, fortalte de, at det var pga. genbestilling??? Det var så et forkert svar. Så fik jeg at vide, at det var en prisforhøjelse for 3. kvartal - altså opkrævning med tilbagevirkende kraft for en periode der er afsluttet og betalt for længst.
Jeg har klaget adskillige gange. men YouSee viger uden om spørgsmålet og siger blot, at regningen er i orden. Det er den mest elendige kundeservice, jeg har oplevet. Men det er sikkert en god forretning for dem, for med 1,3 mio. kunder kan de jo score op til 39 millioner ekstra i kassen.
Er det i orden at bruge sin magt på den måde?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Skriv på Facebook, så får du måske en forklaring,

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)