Opkald fra Yous see med hemmeligt nummer/ privat nummere

• wni
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er flere gange blevet ringet op fra "hemmeligt"/ "privat nummer", hvor personen udgiver sig for at være fra You See.
Jeg siger, at jeg gerne vil ringe retur, for at være sikker på at det nu er Yous See jeg taler med. Får så at vide det kan jeg ikke , men jeg kan få en mail adresse.
Det gør mig egentlig ikke mere tryg.
Jeg må derfor afbryde samtalen.
Når jeg har talt med kundeservice for support, har jeg altid fået virkelig god hjælp og vejledning, og ofte et nummer jeg kan ringe tilbage på.
Efterfølgende også ofte deltaget i kundetilfredshedundersøgelse, hvor man kan se hvilket nummer der bliver foretaget opkald fra.

Er der andre der også modtager opkald fra Yous See ???? med hemmeligt privat ???

Hvordan er andres holdningen til det, jeg mener det er forkert at you see bruger hemmeligt nummer ???
Man vil vel gerne være sig selv bekendt ????

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Yousee ringer af og til og siger, at nu hvor vi har har bredbånd og TV hos Yousee, burde vi også have mobiltelefoni der. Hver gang gennemgår vi vores nuværende mobil aftaler og Yousee siger, at det kan kan de ikke gøre bedre og siger pænt farvel. Jeg har ikke noteret mig om Yousee ringer med hemmeligt nummer.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Mange af de virksomheder/foreninger, der ringer op, ringer fra hemmelige numre. Grunden er, at de ellers risikere, at få et større antal opkald efterfølgende. Så kan de jo ikke ringe til andre for at fortælle om deres unikke produkter.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg vil også tro, at mange af dem som ringer fasktisk ikke er fra Yousee men ringer på Yousees vegne. En stor del af support/kunderservice er lagt ud til et firma, som vist hedder Sitel. De har en række call centre i Danmark, Tyskland, England osv. Det kan også være opsøgende salg er lagt ud i byen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)