Spørgsmål

Omkostninger ved betaling af abonnement

Når jeg betaler kvartalsvis for den fulde TV-pakke betaler jeg både gebyr for brevpost 3x29 kr. og gebyr for brug af betalingsservice 9.75 kr. Kan jeg ikke slippe billigere ved at bruge mit betalingskort?
Vh Claus Buhl

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Ja, du kan tilmelde dit betalingskort på Mit YouSee. Du kan også få dine regninger som elektronisk post uden gebyr.
Omdømme 7
Badge +7
Tilmeld E Kommunikation, så er der ikke brevgebyr, automatisk kortbetaling, hvilket er lort da det ikke kan bruges på en budgetkonto, så slippes der for gebyr.
Hvor er det præcist, jeg skal gå hen for at foretage denne ændring?
Omdømme 7
Badge +7
Oppe i højre hjørne trykker du på Mit Yousee. Når du er kommet ind, trykker du på et ikon som ligner et papirark i venstre side af skærmen.
Omdømme 7
Badge +7
Hej 252525cb

Jeg håber du fik afklaring :)

Meld gerne tilbage og markere også gerne bedste svar i tråden her, hvis det ledte dig til en løsning.
Det løser udgiften med de 9,75 kr. i måneden med automatisk kortbetaling..
Men hvad med brevpost gebyret på de 29 kr. i måneden...
Jeg ønsker da ikke betale 87 kr. i kvartalen for at få tilsendt reklamer fra YouSee..
Kan vi få en forklaring på det?

Dennis.
Omdømme 7
Badge +7
Du kan tilmelde dig elektronisk kommunikation på Mit YouSee. Så får du regninger som mail, og du slipper for brevpost gebyret.
Slangefar skrev:

Du kan tilmelde dig elektronisk kommunikation på Mit YouSee. Så får du regninger som mail, og du slipper for brevpost gebyret.

Tak for info Slangefar..
Mon jeg kan være så heldig at få en smule hjælp til hvordan man tilmelder sig elektronisk kommunikation.. (bær over med en "langsom" vestjyde) ;-)

På forhånd mange tak.
Omdømme 7
Badge +7
Søg og der vil findes: https://kundeservice.yousee.dk/regning/regning/ekommunikation

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)