Om at like egne indlæg.

Jeg har klikket på Like-knappen på tre forskællige af mine kommentarer, fordi jeg troede at jeg kunne se, hvem der havde liket min kommentar. Det resulterede i, at jeg i boxen "mest værdsatte" kunne se at jeg havde 12 likes. Jeg viste at det ikke kunne passe, da jeg talte dem. Jeg klikkede derfor igen på likes-knappen , hvorefter liked forsvandt.
Jeg ved godt at forumteamet går ind for, at det skal være muligt, men jeg synes det er fjollet at vi kan like egne indlæg, og vil derfor høre om andre, synes det samme.

test: :?
code:

Skal lige se hvad denne kode gør

Redigeret tilført
1) Nå, det blev jeg ikke klogere af. :-(
2) øv jeg kan ikke rette i overskrifterne. :-(

Er det i orden, at forumbrugere kan [b]"like"[/b] egne indlæg?

2 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har også perioden med det nye system trykket like for, at se hvem som havde trykket like ved mig, og for at se om funktionen med at hvem som liker efterhånden kom til at virke. Jeg noterede mig, at man man kunne trykke like ved egne indlæg ved en fejl, men var ikke klar over, at det talte med samlet. Går ikke selv op i samlet antal likes, men kun op i hvad som likes og hvem som liker.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg synes også det er rart at kunne se, hvem der har liket.
Hvis jeg har svaret på et indlæg, og forfatteren liker mit svar, så går jeg ud fra, det er ensbetydende med, at personen har fundet svaret brugbart/interessant.
Antallet af likes er jeg helt ligeglad med. :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P