Nyt design på TDC Hjælp

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

• Ulf
  • Tidligere administrator
  • 755 kommentarer
Vi har netop her til morgen relanceret vores online hjælpesider i et helt nyt design.

Udover et markant nyt design, er alt indholdet skrevet om, og strukturen er også ændret betragteligt. Den bærende tanke bag arbejdet har været, at det skal være endnu nemmere at finde den hjælp, du som kunde har brug for, og at give en ensartet oplevelse, uanset om du besøger sitet via pc, mobil eller tablet.

Det er ikke hele tdc.dk, der i første omgang har fået en overhaling, men vi arbejder selvfølgelig på at "sprede" det nye design ud til hele sitet. F.eks. ligner bl.a. tdc.dk/kontakt, telefonmanualerne og vores Forum her stadig sig selv.

Vi glæder os til at høre, hvad du synes om det Glad humørikon

/Ulf

17 Kommentarer

Det ser godt ud håber bare snart i kommer med på de andre sider de trænger meget
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.
det er lige sagen,godt gået!!! og som mfp.skriver så må det andet bare følge med.
Pænt!

Men er bekymret for hvis hjælpesiderne har fået nye link. 

I givet fald vil der være endnu flere brudte link at finde her i forum. 

Omdømme 3

Hej Maja,

Hvis siderne har fået nye links, vil der være et aktivt redirect fra den gamle adresse. På dén konto vil der ikke være noget at skulle være bekymret for Glad humørikon

/Ulf
Det med brudte link må man tage med man er nød til og følge med tiden standarden med hjemme sider nu er at det skal være nemt og overskueligt det er ikke meningen man skal bruge alt den tid på og finde noget det skal være nemt og hurtigt
Hej.

Umiddelbart set det flot ud men der er problemer.

• De benyttede eksempler i forklaringen til manuel mailopsætning er meget utydelige.
  • TDC kan ikke blive enig med sig selv om standarden for udgående mail er sikker (SSL) eller ikke.
  • Intet om hvordan man opsætter TDC Mail i Windows 8. Den Windows Mail, der beskrives er ikke den Windows Mail, der indgår i Windows 8 (som ikke understøtter POP3, men det kan faktisk godt klares alligevel hvis man er lidt kreativ).
  • Knækkede links - har TDC sørget for at de gamle adresser omdirigeres til en passende relevant ny adresse i de tilfælde, hvor den gamle adresse ellers vil være udgået? Links til TDC's hjælpesider kan være brugt massevis af gange i TDC Forum.
Vil da mene at det er lige til at få pop3 til at virke i Windows 8 Mail.

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-8/pop-email-accounts der lander du på hvis du kigger inde i Windows Mail via "Vis alle i Indstilling" og vælger "Anden konto" hvorefter du trykker på "Få mere af vide om brug af Mail sammen med andre kontotyper" hvor Microsoft så mener at man kun kan bruge Outlook.com men det kan da også lade sig gøre med Gmail.

Du bør heller vende den og sige Windows Live Mail, Thunderbird, Gmail eller Outlook.com kan klare jobbet bedre end Windows Mail.

Dog bør Windows Mail opdateres til Windows 8 Mail da det tvivles hvor mange der stadig ejer Windows Vista.

http://en.wikipedia.org/wiki/Usage_share_of_operating_systems#Web_clients

Ulf skrev:

Vi har netop her til morgen relanceret vores online hjælpesider i et helt nyt design.

/Ulf

A. pro.po brudte link

Dit link virker ikke hos mig. Jeg får beskeden:

"404 - Siden kan ikke findes. 

Den ressource du leder efter er fjernet, har skiftet navn eller er midlertidigt utilgængelig."

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ulf.
Godt udgangspunkt - siderne giver bedre overblik.

En oplagt "Start-hjælpeside" må stadig være "Test Din Linie For Fejl" --inden der søges efter andre fejl.
Den burde fremhæves lidt mere.
Her kræves fastnet/ip-nummer eller EM Nummer.
De fleste har i dag TV / Mobilabonnement,hvilket ikke kan anvendes her.
Så jeg må gentage mit tidligere forslag om at dette EM-NUMMER bliver oplyst.
Helst på TDC-regningen,sammen med Kundenummeret,,men også på "Selvbetjening".

Sidder man med en meget langsom/ustabil forbindelse er det ofte umuligt at logge ind på "Mit TDC."

Det eneste sted dette nummer kan findes, er på den første ordrebekræftelse---og hvem har lige den "ved hånden"??
Tilbage er så at ringe/sidde i kø til TDC for at få oplyst dette nummer.( ofte er fejlen opstået "uden for åbningstid")

Venlig hilsen
   Trumle.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg får samme besked som MajaH når jeg trykker på linket i øverste indlæg.

Nemlig:

404 - Siden kan ikke findes

Den ressource du leder efter er fjernet, har skiftet navn eller er midlertidigt utilgængelig.

Så det ser ikke helt ud til at virke. Jeg har testet det på min stationær derhjemme, og på 2 PC'ere på arbejdet. resultatet er det samme: 404

Venlig Hilsen

Brian Hansen

Omdømme 3

Hej,

404-siden er min fejl - det var det forkerte link Trist humørikon

Mht resten af jeres feedback, så læser vores Online-folk med og tager noter - tak og keep it coming!

/Ulf
Hej

FEJL på Siden Hastighedstest.

http://hastighedstest.tdc.dk/

(billede slettet fordi tdc's bagland har set det og fejlen er rettet.)

Er det fordi jeg er youseekunde at jeg får dette skilt?

Har hørt at en fiberkunde i et andet selskab også ser skiltet.

----------------------------------

FEJL i disse link:

Test din bredbåndshastighed

GrafikbulletsLæs 'Sådan tager du testen korrekt' og følg rådene, før du laver testen.

GrafikbulletsUdfør hastighedstesten nedenfor.

GrafikbulletsSe 'Hvilket resultat kan du forvente' for at se, om din hastighed måles til det, den bør.

FEJL i dette link:

Hastighedstest er ikke optimeret til:
Læs også artiklen Sådan tager du testen korrekt

Fejl i disse 4 link I højre kollonne

Hjælp til Hastighedstest
 --------------------------------------------------------

Jeg har kun prøvet dem i browseren chrome.

Omdømme 3

Hej,

Så skulle selve testen fungere igen - vi kigger stadig på links og det andet.

/Ulf
Øv - desværre ikke hos mig. Jeg ser stadig den sorte besked. :-(
Men jeg er jo heller ikke TDC-kunde. Måske er det derfor?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Maja.

Prøvat trykke på F5, når du er på siden. Det er genopfrisk siden, da det kan være du kigger på en Cached side. Testen virker her hos mig.

Venlig Hilsen

Brian

Virker her.

Dog bør du trykke på "Ctrl" + F5 for at ryde cache.

Tak gutter - Nu virker testen . Så er det "kun" linkene der mangler at blive tjekket. Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)