Nyt design på TDC Forum

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

• Ulf
  • Tidligere administrator
  • 755 kommentarer
Hej,

Vi har rullet et nyt design af Forumet ud. Forumet ligner lidt sig selv, men så alligevel ikke - der er flyttet rundt på knapper og elementer, men det hele skulle virke som det plejer, og i mange tilfælde noget bedre end det plejer Glad humørikon

Jeg har opdateret Velkommen-tråden med de vigtigste ændringer. Hvis du løber ind i nogen uhensigtsmæssigheder, eller bare har lyst til at sige hvad du synes, så send mig en PM eller post det her i tråden.

Småfejl:

• "Log af"-linket i Kontrolpanel-widget fungerer ikke efter hensigten, og logger dig ud og ind igen lige efter. Hvis du vil logge af, kan det dog stadig foregå via topmenuen ("Mit login" -> "Log ud). Fejlmeldt. Status 20/11: Vi tester et fix og håber at kunne rulle det ud inden udgangen af næste uge. Status 16/2: Det trækker en kende ud, men vi er stadig i gang!
  • Klokkeslæt for "Gemt automatisk" er i AM/PM-format, ikke 24-timers format. Fejlmeldt. Status 20/11: Dette bliver løst i en kommende opdatering til selve platformen, og er ikke noget vi kan gøre noget ved for nuværende. 16/2: Løst!

/Ulf

6 Kommentarer

Hej

Tak for citer- og markoknappen

Der mangler virkelig een ting!!!  Måske er det fordi jeg ikke kan finde det???

Hvergang jeg have været inde på forum nul-stillede jeg alle kategorier, Den mulighed kan jeg ikke finde. Står den et andet sted.  Hvis ikke den mulighed er der, bør funktione måske helt sletttes, for så har den ikke nogen praktisk betydning.  Det er ikke alle indlæg hver superbruger læser, tror jeg.  Jeg læser ikke mange i kategorien Telefon, fordi jeg ikke ved så meget om dem. 

Omdømme 3

Hej Maja,

Tak for ros og for feedback!

Jeg tror du snakker om "Marker alle i kategorier som læst"-funktionen, og den er ganske rigtigt røget i svinget i denne omgang. For at være ærlig, så kunne vi se at ikke særligt mange brugte den, selvom den indtog en ret prominent plads.

Det jeg gør er, at jeg skriver på min opfølgningsliste, at vi skal se om vi kan give brugere muligheden for selv at slå den til i kontrolpanelet. Jeg håber det er muligt!

/Ulf
Ingen problemer.

Indstillingen til funktionen er der.  

Jeg havde den til at fjerne markeringen når et indlæg var læst, men jeg kan sætte den til at gå i nul når jeg logger ud, og så er det fint nok.

Omdømme 3

Hej Maja,

Godt fundet! Det er godt at vi har jer brugere til at hjælpe os med at finde ud af hvordan Forum fungerer Glad humørikon

Jeg vil nu stadig gå videre med at få genindført muligheden - det er altid rart at kunne bestemme selv.

/Ulf
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ulf & Forum-Team.

I jeres nye Forum-Design ligger "Relaterede Emner" på en ret så vigtig plads.
Nemlig sidst i "en tråd",hvor deltagerne forhåbentlig er ved at nærme sig et resultat.
Nu ser de så, hvad der er valgt som relaterede emner.

Ofte er emnet markeret som "Løst".
Denne løsning kan være næsten 5 år gammel,og måske(oftest) uanvendelig.
Link til hjælpesider/ artikler/ video m.m. er forældede,eller fjernet fra nettet.

Er det muligt at ændre på udvælgelsen af disse emner--
eller i hvert fald "si de ældste fra"?
Måske samle disse- i en ny kategori ?--"Ældre Løsninger".

I en nyoprettet tråd giver det sjældent mening at relatere til år 2010.
Håber I vil overveje ændringen.

Venlig hilsen
Trumle.

Omdømme 3

Hej Trumle,

Du har evigt ret, og det irriterer sandt at sige også mig lidt. Vi har undersøgt muligheden for at få tidsbegrænset resultaterne i Relaterede Emner, men det kan ifølge vores levarandør ikke lade sig gøre pt.

Jeg har oprettet en såkaldt Feature Reques hos dem på det, så med lidt held vil de inkludere muligheden i en fremtidig version. For at begrænse resultaterne lidt, har jeg indstillet den til kun at hente ind fra den aktuelle kategori (så altså kun resultater fra Bredbånd under indlæg i Bredbånd osv.)

Der er to grunde til at jeg ikke har slukket for modulet endnu:

• Der dukker trods alt guldkorn og brugbare tråde op dernede regelmæssigt, og det er alt i alt bedre end hvad vi havde før (ingenting). 
  • Problemet med ældgamle tråde skulle iflg leverandøren løse sig selv, efterhånden som det lykkes os at drive mere trafik herind, og dermed få et større katalog af nyere og mere relevante løste tråde. Nu skal man altid passe på at lytte efter hvad en sælger fortæller én, men de har endnu ikke vist sig at være andet end løsningsorienterede, så jeg vælger at stole på dem.

Vi er snart klar til at gå i gang med en løbende promotion-plan for TDC Forum, og her er en af mine punkter at holde øje med om kvaliteten/alderen af resultaterne i Relaterede Emner stiger i takt med aktiviteten herinde. Hvis ikke, så må vi tage funktionen op til genovervejelse.

Tak for din feedback Glad humørikon

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)