Svar

Ny tablet….

Min kones Tablet er udu, kan man købe en ny i en Yousee butik på samme måde som når man køber den via telefonen ? , altså f.eks over 24 mdr.

icon

Bedste svar af Kasper 15 juni 2021, 10:19

Min kones Tablet er udu, kan man købe en ny i en Yousee butik på samme måde som når man køber den via telefonen ? , altså f.eks over 24 mdr.

Hej @HenningGmail 

Jeg kom lige forbi her og kan give et svar til dig og andre, der måtte sidde med samme spørgsmål. 

Vi tilbyder ikke rate afbetaling på tablets, da vi kun sælger disse med mobilt bredbånd og ikke et telefon abonnement:relaxed:

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det kan der kun gives svar på her på forummet hvis anden bruger har info om det, da der ikke her er direkte kontakt til You See, forummet er for brugere.

Omdømme 7
Badge +7

Er der liv i den kunne du prøve at nulstille den, hvis det er muligt. Søg på nettet efter løsning. Det er som regel noget med at holde flere knapper inde samtidigt. Jeg har med succes gjort det med fruens tidligere tablet. 

Omdømme 7
Badge +3

Hvad mærke Tablet er det? Samsung elign?

Omdømme 7
Badge +7

Hej @HenningGmail 

Jeg kom lige forbi her og kan give et svar til dig og andre, der måtte sidde med samme spørgsmål. 

Vi tilbyder ikke rate afbetaling på tablets, da vi kun sælger disse med mobilt bredbånd og ikke et telefon abonnement:relaxed:

Besvar