Noget må være sket ang opsætning af mail-programmer

• Deltager
  • 0 kommentarer
For ca 5-6 uger siden virkede alle mine 4 pc'er til at 'pille mail's hjem' fra TDC  -  OGSÅ SELVOM DET SKETE VIA EN UDENLANDSK IT_LEVERANDØR (Telia i Sverige i mit tilfælde).

Pludseligt var der fejlmelding - PÅ ALLE PC'ere SAMTIDIGT ... uden at der var ændret noget som helst i opsætningerne af mail-programmer // uden anden software/styreprogrammer installeret osv. osv.

Fejlmeldingerne var de samme - noget i retning af :: "brugernavn eller password er ikke i overensstemmelse med mail-konto'en"  .... OK ... Jeg har siden da igen igen & atter igen prøvet at sætte mail- & server-indstillingerne til hvad der nu står PÅ TDC'hjemmeside --- men samme fejl-meddelse om og om igen !!!! (således ikke til at vide, hvorvidt det er brugernavn eller password den ikke vil sluge eller hvorvidt det er andre sever-indstillinger det er galt med --- eller noget helt tredje.

RØV-irriterende at skulle gå via det internetbaserede TDC-MAIL - for at skulle hente mail's

ER der andre herinde der har haft samme problem  ?? - altså at der er gået koks i den fra udenlandske IT-leverandører ... der EVT ikke længere har lov at komme på 'ind på' på TDC's severer.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)