Netbasis fra TDC til Yousee


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hvordan kan det være at man som kunde skal sidde og vente ved telefonen i over 42 min ? Jeg har tidligere haft TDC Netbasis og betalt 177.-/md og Yousee bredbånd....Nu er Yousee og TDC slået sammen og Yousee bredbånd har automatisk har en mailadrsse tilknyttet - jeg fik at vide ta jeg så jo ikke skulle betale for min mail-adresse mere......men guddødme om de ikke sender mig et giro kort !

Man kan jo ikke ringe til dem - for enten tager de ikke telefonen eller også bliver man stille videre ud på et "vente spor" - hvor INGEN gider at tage telefonen.....

Hvordan stille man noget op mod det...... 

1 Kommentar

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Man er ved at flytte alle TDC privat kunder til Yousee, og det har gjort svartiden på telefonerne er blevet meget slem en periode (forhåbentlig kun til alle kommer på plads).

Du kan i stedet sende en (form)mail fra hjemmesiden eller kontakte Yousee på Facebook (hvis du er er bruger der). 

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)