Svar

NCIS: Los Angels på 3+

Omdømme 5
Badge +1

Hvorpå, at NCIS: Los Angels bliver sendt på nye afsnit. Desværre har jeg slettet alle optagelser på boksen, så bliver det genudsendt på 3+? Angående sæson 11/12? I Love this serie, så håber bare serien bliver genudsendt på tv3 + ;)

icon

Bedste svar af Ôzcan 2 juni 2021, 11:05

Hej Phoenix 73

Jeg kan ikke sige, hvornår og hvis der kommer genudsendelser af NCIS: Los Angeles på 3+, desværre.

På Viaplay er det dog kun serien “NCIS” og ikke “NCIS: Los Angeles” der er tilgængelig. Så du ikke vælger Viaplay og bliver skuffet :) 

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Nu har du jo bland selv, så kan der skiftes ud til V Play, så kan det ses der.

Omdømme 5
Badge +1

Nu har du jo bland selv, så kan der skiftes ud til V Play, så kan det ses der.

Der kan godt skiftes til V Play. Kan der pause og spole på V-Play. Uden YS-4000 boksen?

Omdømme 7
Badge +7

Der er ikke V Play på boksen, der skal bruges deres egen App. Pause, stop, frem, tilbage ikke et problem.

Omdømme 4
Badge +3

Hej Phoenix 73

Jeg kan ikke sige, hvornår og hvis der kommer genudsendelser af NCIS: Los Angeles på 3+, desværre.

På Viaplay er det dog kun serien “NCIS” og ikke “NCIS: Los Angeles” der er tilgængelig. Så du ikke vælger Viaplay og bliver skuffet :) 

Omdømme 5
Badge +1

Hej Phoenix 73

Hej Ozcan/Øzcan ? ;)

1000 tak for hjælpen :)

Besvar