Navne i telefonbog

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er ved at overveje at samle hele familiens mobilabonnementer hos TDC - men er kommet i tvivl om hvordan vi kommer til at stå i f.eks. Krak og diverse telefonbøger. Kommer alle telefonnumre til at stå under mit navn - dvs. at ingen f.eks. kan finde min mand og mine voksne børn - men kun kan finde mig - som så har 4 telefonnumre??? Vildt træls at f.eks. autoværksteder ringer til et af børnene mens de er i skole for at sige at nu er bilen færdig på værksted - når det faktisk er mig der skal have det at vide.

Eller kan man stå med hvert sit navn og dertil hørende mobilnummer - selv om det er mig der står for betaling af alle abonnementer? 

Det blev et lidt indviklet spørgsmål - håber at nogen forstår hvad jeg mener....

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa, 

Hvis du samler alle familiens mobiler hos TDC under dit navn, så kan vi sagtens lave det sådan, at hvert nummer har en forskellig bruger. 

Det vil sige, at når der bliver søgt på et specifikt nummer, så er det brugeren af nummeret og ikke dig, der kommer frem på f.eks. 'de gule sider' eller '118'.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål. 

God weekend. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P