nægter at overholde en aftale | YouSee Community

nægter at overholde en aftale

Jeg snakkede med en sælger som tilbyder at jeg kan lave mit abonnement om til bland selv og hybrid bredbånd til en billigere pris end det jeg har nu og hvis jeg ikke er tilfreds har jeg et månedet til at fortryde og sætte den gamle homebox op igen, men så modtager jeg et brev med en label og der står jeg skal sende den gamle homebox tilbage inden for 14 dage, så kommer den nye regning og det viser sig at det nye abonnement er koster mere end det gamle, hvor efter jeg ringer til kundeservice og får at vide at det jeg har fået fortalt er forkert og det er der bare ikke noget at gøre ved, jeg synes det er på grænsen til bedrageri og vil gå videre med sagen, da jeg mener en aftale skal overholdes OGSÅ AF YOUSEE.

hilsen
christian

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Var for en del år tilbage ude for noget af det samme på et Telefon abonement, sælger havde lovet mere end hvad han kunne holde, havde hans tilbud på Mail, som jeg sendte til en anden medarbejder da jeg klagede over abonementet, det endte med at der kom et andet tilbud som ikke var et officielt abonement men til samme pris med nogle få ting udeladt, bl.a fik jeg ikke en filmkode hver måned, og lidt mindre tale og Data, og fik lov til at beholde inkluderet taletid til udlandet, som var en af grundene til abonementet.
Så det kan lade sig gøre at få ændret på tingene.
Har stadig abonementet og der er sidenhen kommet mere tale og Data på, uden merpris, udover generelle stigninger. Stadig billigt i forhold til de abonementer der tilbydes i dag, hvor der ikke fås meget for den pris jeg betaler.
Problemet er at de to sidste gang jeg har fået tilbud fra Yousee har jeg bedt om at få det på mail og det siger de at de ikke må mere, men jeg ved at de optager samtalerne og kan bare gå ind og lytte til hvad han siger og en mundtlig aftale skal også overholdes, det lugter lidt at de ikke må sende tilbudene ud på før man har sagt ja
Omdømme 7
Badge +7
Havde sagt ja til det og fik en Mail på det, da jeg så efterfølgende fik en regning på et forkert beløb i forhold til hvad der var oplyst på den tilsendte Mail, hvor abonement var specificeret, var det tydeligt at der var lovet mere end hvad abonementet kunne sælges til.

Besvar