Nå så blev yousee grøn

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Tillykke med den nye farve. Desværre er lidt puslen med CSS-filerne til jeres hjemmeside nærmest det eneste, der er sket.
Hvis vi starter med youseeplay (tv.yousee.dk hedder den nu), så lider den stadig af de gamle svagheder.

• Jeres side fungerer ikke i chrome og understøtter dermed ikke chromecast. Se nu at få skiftet til HTML5.
  • Der er ikke gjort noget for at gøre jeres tv-oversigt brugbar. Datamaterialet ser ud til at være i orden, men det bliver præsenteret på en uoverskuelig måde uden mulighed for tilpasning eller søgning.
  • Filmene bliver præsenteret rodet, og film jeg kan se blandes lystigt med film, jeg skal betale ekstra for at se
  • Jeg kan ikke se alle mine kanaler på siden (3sat mangler)
Jeg er for nylig startet op på bland selv 10, og jeg er lidt skuffet over udvalget af kanaler. Men det lykkedes at finde 10 kanaler (charlie, zulu, tv2news, tv2sport, bbchd, bbcw, cnn, tcm, 3sat, vh1classic) og dem bliver der nok ikke skiftet i foreløbig. Med mindre I får nrk2 og tv2 norge på programmet.

Jeg skal heller ikke her undlade at opfordre jer til at få opdateret jeres mail-systemer. Pop3 er så meget sidste årtusind.

Jeg kommer heller ikke uden om at nævne, at jeres telefonsluse ikke er en telekoncern værdig. Det er ikke godt nok, at man ikke får oplyst den anslåede ventetid, og slet ikke godt nok, at jeres kunder ikke bliver tilbudt callback ved ventetid.

Det er ikke god stil at bruge supportsamtaler til at indlede salg. Og jeres rutiner i forbindelse med indsamling af kundeoplysninger og betalinger er direkte farlige for jeres kunder.

Lidt roser skal der også til. Jeg var i en tdcbutik og der købte jeg et ekstra kort med kortholder (299 ialt). Jeg fik der både kompetent vejledning og venlig betjening.

Jeg vil stoppe her, men "Danmarks største underholdningsunivers" er et slogan, der forpligter. I har lang vej, før I begynder at leve op til det.

Dette indlæg lægger jeg og på jeres facebook

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

nuber2 skrev:.....Hvis vi starter med youseeplay (tv.yousee.dk hedder den nu), så lider den stadig af de gamle svagheder.

• Jeres side fungerer ikke i chrome og understøtter dermed ikke chromecast. Se nu at få skiftet til HTML5.
  • Jeg kan ikke se alle mine kanaler på siden (3sat mangler)

Jeg vil ikke kommentere alle punkter i dit lange ind, blot komme med disse bemærkninger:

1. Det nye navn for YouSee's streamingtjenester er YouSee Underholdning (tidlligere YouSee Play)

2. Google Chromecast virker på de håndholdte enheder via YouSee-appen. Det er Google man burde  kritisere for at man på computer kun kan bruge Google Chromecast i Google Chrome. Og da Google Chrome ikke længere tillader plugins, kan man ikke se YouSee Underholdning på computeren, hvis man holder sig til Google Chrome. Men jeg kan - i Firefox.

3. Du må have overset at TV 3 indgår i YouSee Underholdning.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

ad 1 ok jeg skal ikke blande mig i navnet, men adressen er tv.yousee.dk. Tilsyneladende er navnet på siden yousee tv & film.

ad 2 Jeg brokker mig ikke over, at chrome kun tillader apps/plugins, der overholder visse standarder, ikke at jeg har teknisk indsigt i, hvad der er risikmomentet i den teknologi, viewright anvender.
Men min sikkerhed er vigtigere end som så 

ad 3 3sat er ikke tv3 :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

nuber2 skrev:
ad 1 ok jeg skal ikke blande mig i navnet, men adressen er tv.yousee.dk. Tilsyneladende er navnet på siden yousee tv & film.

ad 2 Jeg brokker mig ikke over, at chrome kun tillader apps/plugins, der overholder visse standarder, ikke at jeg har teknisk indsigt i, hvad der er risikmomentet i den teknologi, viewright anvender.
Men min sikkerhed er vigtigere end som så 

ad 3 3sat er ikke tv3 :-)

Beklager at jeg ikke kendte 3sat. YouSee har mig bekendt ingen oversigt over hvilke kanaler der indgår i streaming-universet, og hvilket der ikke gør. Man har blot anført at TV 2 og TCM kun kan streames over YouSee bredbåndsforbindelse.  Nogle kanaler er med som Live-tv-kanaler, men ikke i Tv-arkivet.  Det er ikke rimeligt ikke at have fuld oversigt over de muligheder man har når man vælger abonnement.

Adressen tv.yousee.dk er en vej til YouSee Underholdnings-universet, men der er andre, bl.a. film.yousee.dk og  musik.yousee.dk.

Jeg fastholder at Google bør gøre Google Chromecast tilgængelig fra andre browsere end Google Chrome.

Omdømme 1

Altså du er velkommen til at kalde siderne "yousee underholdningsunivers". Men siderne (tv og film) præsenterer sig som "yousee tv & film", både som titel og i Om nederst på siden. Jeg har ikke fundet ordet "underholdningsunivers" eller ord, der minder herom på hverken http://film.yousee.dk eller http://tv.yousee.dk.

Men på en så rodet side kan man sagtens overse noget :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P