Mobil data deling

• Deltager
  • 0 kommentarer
Bruger man data på mobilen hvis jeg bruger den som hotshot men det er you see tv jeg ser på tableten håber der er nogle der kan hjælpe

Hilsen torben

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Bruger du sin mobil som "range extender". Altså forlænger dækningen på en wifi forbindelse koster det ikke noget. Bruger du en mobil data forbindelse koster det (mig bekendt) uden nogen undtagelser.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Musik kan høres uden et tæller i forbrug, men jeg ved ikke om det samme gælder for TV og Film.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Bruger du hotspot bruger, trækker du på dit mobilabonnements dataforbrug. Prisen afhænger af, om du har data incl. i dit abonnement.

Normalt har jeg 24 GB/md. men har de seneste måneder haft fri data. Merforbrug i mit abonnement betyder blot, at forbindelsen bliver langsom. Har ikke prøvet endnu, da både min hustru og jeg har 26 GB hver. Pris for mit abonnement er 134 kr./md. og min hustrus koster 109 kr./md. Begge abonnementer med 26 GB data, fri tale m. m. og 5 timer tale til udlandet.

Bruger datadelingskort til 30 kr./md i min tablet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)