Mit YouSee - skifte Bland selv kanaler ?

Efter at de har ændret hjemmesiden (til det ugly udseende), kan jeg ikke skifte ud i mine BlandSelv kanaler !

Når jeg efter at ha' logget ind på Mit YouSee vælger "Skift kanaler", får jeg under den grønne menu header - en blank hvid side, der hvor der før i tiden, var mulighed for at fjerne og vælge de kanaler jeg ønsker !

Nogen som har oplevet det samme eller har en løsning på problemet ?

Har forsøgt med kompatibilitets visning og slået sporingsbeskyttelse fra. (Bruger IE11) men lige lidt hjælper det !!

Edit: Det er det samme i Chrome browseren

Mvh.

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Vil det sige, at den fremgangsmåde, der er angivet her, ikke dur?

http://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/saadan-skifter-du-dine-bland-selv-kanaler

Ja, det har jeg.

Jeg får dog ikke en hvid side, men reklameside for muligheden for at tegne et abbonement hvor man kan skifte bland selv kanaler :mansad:

Det har jeg oplevet siden juli måned, og ca en gang om måneden har jeg kontaktet service afdelingen, som efter at have kigget lidt på det, siger de har problemmer i øjeblikket men at de arbejder på det. Nu altså på 4. måned.

Jeg har også forsøgt med flere forskellige browsere, samt flere komputere, heriblandt på mit arbejde. Alt sammen uden held.

Så jeg giver ikke meget for det her bland selv koncept, og efter at de lukkede for flere kanaler, blandt andet SilverHD, får jeg ikke endgang det antal kaneler jeg betaler for :manfrustrated:

Vilhelm..dit link virker ikke. Der kommer en "fejl 500"

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Det link jeg har anført, virker udmærket, når jeg selv bruger det. Det virker i Firefox, Internet Explorer 11 og Microsoft Edge.

Når man får en hvid side - eller en reklameside for Bland Selv - tyder det på at et login på en eller anden måde ikke dokumenteres over for serveren. Login synes at blive glemt.

YouSee har bebudet at man den 21. okt. vil lancere en helt ny webside for YouSee Tv & Film.

Bl.a vil login blive husket, så man ikke behøver at logge ind hver gang, man vil tilgå streaminguniverset. Lad os håbe at denne funktion og andet bliver bedre.

Nu dukker valgmuligheden op igen med grafik og det hele, men et eller andet er der galt med kodningen, for sådan ser min side ud nu !

ys_bs1.jpg

Som pilen viser, så burde det nederste ligge oppe ved sidende valgte, som før designskiftet !

Derudover så er der stadig bøvl med login proceduren. Kan kun logge ind i Yousee forums vha. Mit YouSee i øverste højre hjørne - ikke YouSee forum's eget login, som ligger lidt nede til højre på siden.

Det login kan jer kun få til at virke, ved at køre siden i kompatibilitets tilstand (IE11). Til gengæld så vises de forskellige ting lappende ind over hinanden.

Henvendelser vha. af jeres formular side - tjah, der kommer hverken svar eller løsninger, lige meget hvor mange gange man melder om fejl ! :manfrustrated:

Det er sgutte godt nok YouSee ! (Sorry for my french)

Mvh.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 
  • 

Jeg vil gerne melde det videre med layoutet - det kan jeg nemlig også genskabe herfra. 

Login-problemer skulle der ikke være noget galt med af nogen art.

Angående kontaktformular, oplever du så også dette i f.eks. Google Chrome?

• Jeg kan ikke se, at browseren skulle være problemet, da i forhåbentlig koder siden til, at virke i alle de væsentlige browsere !

Jeg bruger i øvrigt ikke Chrome, da den imo er væsenligt sløvere end IE11 og ter sig mærkværdigt ind imellem.

Og jo der er, som jeg nævnte tidligere, problemer med login - et eller andet sted i kodningen eller de script der anvendes. 

Det er kun på Yousee's sider, at problemet opstår. På alle andre portaler, fora o.a. steder med login, som jeg frekventerer, har jeg ikke nogen problemer !

Ang. kontakt formular, så virker selve afsendelsen helt fint. Problemet er, at der overhovedet ikke kommer nogen respons/tilbagemeldinger fra YouSee's Support !!! :@

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
    Hej 
  • 

Jeg kan ikke genskabe fejlen med login og jeg kan fint logge ind direkte på forummets forside. Det lader altså ikke umiddelbart til at være et generelt problem.

Angående kontaktformular, mener du så, at du ikke får svar på din henvendelse eller mener du at der ikke kommer en kvittering på at du har  udfyldt formularen? 

Hvilken formular drejer det sig om, så melder jeg det videre.

• Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)