Mangler en Webmail fra da det hed TDC

Jeg har haft en webmail, da det hed TDC privat, det var en webmail som var gratis, er den bare blevet slettet?? Jeg kan nemlig ikke tilknytte den når jeg logger på, jeg har mit brugernavn og password....

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej moni0565,

Først og fremmest velkommen til YouSee Forum!

Når du skal logge ind på din gamle TDC webmail, så skal du benytte de samme oplysninger i brugernavn og password som du tidligere brugte hos tdc.

Du kan altid finde en liste over alle dine logins ved enten at taste dit telefonummer eller email.

Hvis du benytter det korrekte login, så skal du tilknytte din mailadresse dit login. Bemærk, at du lige nu ikke kan tilknytte din gamle TDC Webmail til dit eksisterende YouSee login - du skal derfor benytte det samme login som du benyttede hos tdc.

Se vejledning til tilknytning lige her: Tilknyt din mail på dit Login.

Når du tilknytter din Webmail dit login, så skal bruge bruge din mailadresse og det tilhørende password. Du skal her være opmærksom på, at dit password til din mailadresse ikke nødvendigvis er det samme som du har benyttet til dit TDC/YouSee-login.

Hvis du har mistet eller glemt dit password til din mailadresse, så kan du finde hjælp hos vores kundeservice, som du kan finde nummeret til lige her: Kontakt YouSee

Vh

Nikolaj

Nikolaj,

det virker ikke jeg har samme fejl, ved forsøg på at lave et yousee login

og tilgå tdc mailadressen via webmail.

skriver den fejl -prøv igen senere.

-

Hvornår får I det op at kører, ret irriterende.

vh

Tom

"En gratis webmail fra det hed TDC."

Var din webmail tilknyttet dit TDC bredbånd?

Hvis ikke den var det kan det være at din webmailer slettet.

For ca. 3 år siden begyndte TDC at udface den gamle mailkonto der i sin tid var oprettet gratis. Kunder fik brev om at den gratis mailkonto ville blive lukket, men at den kunne reddes hvis den blev tilknyttet et bredbånd.

Hvis det er tilfældet, bør du kontakte kundeservice, for at høre om din mailkonto er aktiv.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)