Manglende svar fra YouSee support

Jeg skrev til support for 14 dage siden, hvor jeg fik autorespons med lovet svartid på 1 dag. Jeg har stadig intet hørt.:@

I sidste uge skrev jeg via hjemmesiden, og har stadig intet hørt. Og i går skrev jeg endnu en gang til support, for at få et svar.

Det er simpelthen for ringe YouSee, at i ikke lader høre fra jer på en eller anden måde. Såfremt i havde gjort opmærksom på der kunne forventes alenlange ventetider, så kunne jeg forstå det. Det virker i hvert fald på mig, som om i har påtaget jer en opgave, som i ikke magter.
Er der andre brugere som oplever dette, eller er jeg den eneste ?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Quasimodo skrev:
Jeg skrev til support for 14 dage siden, hvor jeg fik autorespons med lovet svartid på 1 dag. Jeg har stadig intet hørt.:@

I sidste uge skrev jeg via hjemmesiden, og har stadig intet hørt. Og i går skrev jeg endnu en gang til support, for at få et svar.

Det er simpelthen for ringe YouSee, at i ikke lader høre fra jer på en eller anden måde. Såfremt i havde gjort opmærksom på der kunne forventes alenlange ventetider, så kunne jeg forstå det. Det virker i hvert fald på mig, som om i har påtaget jer en opgave, som i ikke magter.
Er der andre brugere som oplever dette, eller er jeg den eneste ?

Prøv YouSee på Facebook.

Nu er jeg jo efterhånden en gammel mand ;) Jeg har ikke en Facebook- profil, og skal heller ikke ha' det.

Mvh. og go' Kristi Luftfart

YouSee lover ganske rigtigt svar inden for 1 arbejsdag.

I 2 situationer har jeg rettet henvendelse (april og maj).

De svarer IKKE tilbage som lovet. Heller ikke efter rykkere med angivelse af det sagsnummer, de har oplyst ved henvendelsen.

I øjeblikket har jeg en forespørgsel vedr. webmail indsendt d. 25.5. !

Virkelig dårlig service. Jeg har bredbånd, fuld TV pakke, mobil. Kunde i mindst 20 år. Man må overveje sit kundeforhold.

Har stadig ikke fået svar.

Jeg endte med at få svar på min henvendelse; men det var via omveje :S

Jeg havde i anden anledning skrevet til TDC mht. bredbåndspriser, og blev dagen efter ringet op af en meget kundeminded medarbejder. Da jeg havde fået svar på mine spørgsmål, nævnte jeg for hende at TDC og YouSee jo snart var lagt sammen, og at jeg i denne forbindelse havde problemer med respons fra YouSee.

Hun sagde at supporteren ved siden af hende var fra YouSee, og ville bede hende om at ringe mig op. Der gik vel en lille halv time, så blev jeg ringet op fra YouSee supporten, og fik svar på mine spørgsmål.

Og det er ikke en gang løwn ;) men det er for ringe at det er tilfældigheder der styrer om man får svar eller ej.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)