Mail - Til Pauline Customer Agent YouSee Customer Relations


Mail - Til Pauline
Customer Agent
YouSee Customer Relations

Tak for din store indsats i går!
Dejligt med en der forsøger at sætte sig ind i tingene - også selvom det ikke er til jeres egen fordel.

Mvh. Lars Erdmann

Ps. Det med at fortryde et køb inden 14 dage, der bliver reklameret med, når man ringer jer op og ikke kan komme tilbage til sit oprindelige abonnement, er efter min bedste overbevisning - en stor gang bondefangeri.

Redigeret af Kasper: Fjernet Efternavn på medarbejder.

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej Lars1957

Dejligt at du føler at have fået en god betjening :)

YouSee Forum er et bruger til bruger forum, hvor det primært er brugerne der står for svar, men du skal have tak for din ros til Pauline.

Da det er imod vores guidelines at skrive andres fulde navn, så har jeg lige fjernet Paulines efternavn i dit opslag. Jeg har også lige rykket dit opslag fra Nyhedssektionen til Fri snak i stedet for :)

Tak fordi at du har lyst til at deltage på YouSee Forum!

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)