Mail fra Yousee med forkert navn.

Kære Yousee.
Har modtaget en mail fra Jer vedr. højrere hastighed på mit bredbånd uden at det koster ekstra. Se kopi af mail-teksten forneden.
Jeg undrer mig dog over, at jeg nu hedder xxx i Jeres system. Mit navn og adresse er forhåbentligt entydigt knyttet til mit kunde nr.: xxx xxx xxx.
mvh

Qaiser. xxxx, xxxxx

Se kopi af Jeres mail herunder:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du får højere hastighed til samme pris.
Hvis du ikke kan se e-mailen klik her

YouSee

Du får højere hastighed til samme pris

Hej XXXXX

Vi har en fantastisk nyhed til dig!

Vi sætter nemlig hastigheden på dit bredbånd op – uden at du skal betale ekstra. Hvorfor? Ganske enkelt fordi vi er glade for at have dig som kunde. Inden udgangen af juni måned går du derfor fra en hastighed på 100/20 Mbit til en hastighed på 140/20 Mbit.

Ring 70 70 31 51 for at høre om dine muligheder
Meget kan have ændret sig, siden vi talte sammen sidst og med hurtigere bredbånd er der endnu flere muligheder for at få den bedste underholdning i hjemmet. Ring til os på 70 70 31 51. Så finder vi ud af, om din løsning stadig er perfekt til dig. Vi sidder klar ved telefonerne mandag-torsdag kl. 8.00-17.30 og fredag kl. 8.00-16.30.

Du skal vælge din up- og downloadhastighed igen
Fordi du har Bland Selv, kan du skrue op og ned for din up- og downloadhastighed. Når du får din nye hastighed, er vi nødt til at nulstille din seneste indstilling. Men du kan nemt ændre den igen ved at logge ind på Mit YouSee.

Venlig hilsen
YouSee

PS. Du vil muligvis opleve, at din nye hastighed ikke fremgår af din næste regning. Men det betyder ikke, at hastigheden ikke er slået igennem. Fremover vil den rigtige hastighed naturligvis fremgå af din regning.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Redigeret af Stefan 180517

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej qaisersaleem

Jeg vil anbefale dig at kontakte vores kundeservice så vi kan se nærmere på dette. De sidder klar på tlf. 70704040.

Kasper

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P